28-01-2010, 12:56 AM
Kõrin tuli sellest, et starterile ei jätkunud piisavalt voolu. Kaks võlusõna on külm ja aku.
Selliste võimsate külmadega aku lihtsalt jamab. Hape on tahke ja vedela oleku vahepealses seisundis. Sellises olekus ei laegi aku suurt midagi ja võid hoopis akut rohkemgi kahjustada.
Kui sa aku üles soojendaksid toas ja peale seda kenasti täis laeksid, siis su probleem üsna suure tõenäosusega laheneks.
Kui laadijat pole siis soojenda aku toas ära ja pane uuesti peale ja siis üks pikem sõit ilma suurte vooluröölviteta (nagu istmesoojendus, subwooferi võimendi, tagaklaasisoojendi jne).
Selliste võimsate külmadega aku lihtsalt jamab. Hape on tahke ja vedela oleku vahepealses seisundis. Sellises olekus ei laegi aku suurt midagi ja võid hoopis akut rohkemgi kahjustada.
Kui sa aku üles soojendaksid toas ja peale seda kenasti täis laeksid, siis su probleem üsna suure tõenäosusega laheneks.
Kui laadijat pole siis soojenda aku toas ära ja pane uuesti peale ja siis üks pikem sõit ilma suurte vooluröölviteta (nagu istmesoojendus, subwooferi võimendi, tagaklaasisoojendi jne).
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee