21-06-2006, 04:16 PM
noo.. mina tegin oma 124 kupeel asjad ümber.
pesa on 4,5". kõlareid on aga 4" või 5". Mina panin ette korralikud Peerlessi 4" koaksiaalid (et ei peaks tweetereid kuskile riputama ja salongi rikkuma). taga polnud mul aga üldse mitte midagi. ja auk ikka 4,5". see aga enam ei rahuldanud ja taha läksid Hertz Energy seeria 165mm midbassid (koaksiaalid endiselt). see tekitas aga kupee sisse vähemasti väga torega heli. sedaanil nii hästi ei läheks vist, kuna heli ei kandu nii hästi tagant ette. tagumised siis lasin proffidel panna - 600eek paar. esimesed panin ise. kuigi oli vaja proffidelt tööriistu laenata. isegi kui plaadid üleminekuks 4,5 pealt 4le on olemas, on kinni kruvimiseks vaja akutrelli otsa nurkotsikut. ja ka siis teed seda tund aega
võrdlemisi sant lugu 124 heliga... w210 sees on ntx tehasest juba väga hea heli. w202... no oleks tahtnud lihtsalt kõlarite vahetust. poleks mingit jama olnud ja oleks saanud lihtsalt uued asemele panna.
teisisõnu - mine a-soundist läbi ja pane aeg kinni
pesa on 4,5". kõlareid on aga 4" või 5". Mina panin ette korralikud Peerlessi 4" koaksiaalid (et ei peaks tweetereid kuskile riputama ja salongi rikkuma). taga polnud mul aga üldse mitte midagi. ja auk ikka 4,5". see aga enam ei rahuldanud ja taha läksid Hertz Energy seeria 165mm midbassid (koaksiaalid endiselt). see tekitas aga kupee sisse vähemasti väga torega heli. sedaanil nii hästi ei läheks vist, kuna heli ei kandu nii hästi tagant ette. tagumised siis lasin proffidel panna - 600eek paar. esimesed panin ise. kuigi oli vaja proffidelt tööriistu laenata. isegi kui plaadid üleminekuks 4,5 pealt 4le on olemas, on kinni kruvimiseks vaja akutrelli otsa nurkotsikut. ja ka siis teed seda tund aega
võrdlemisi sant lugu 124 heliga... w210 sees on ntx tehasest juba väga hea heli. w202... no oleks tahtnud lihtsalt kõlarite vahetust. poleks mingit jama olnud ja oleks saanud lihtsalt uued asemele panna.
teisisõnu - mine a-soundist läbi ja pane aeg kinni
...