26-01-2010, 03:50 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-01-2010, 03:54 AM ja muutjaks oli wdb240.)
Ma ei kujuta ette mis klappi sul seal arvutiga avati või sulet ,kuid klappi mis pihustilekke korral mootori tööle paneks pole kahjuks olemas.
Panen illustratsiooniks CDI400 toitesüsteemi koos tema kõikide komponentidega ülesse.
Kui pihusti leke on nii suur , siis masin ei käivitu selle pärast,et käivituseks eelnõutud rõhku pole saavutatud. Pihusteid ei hakata ennem avamagi, kui pole üle 150 bar-i süsteemis. Aga mitte ,et on avastatud kütuse leke ja kuigi rõhk on juba 250 bar-i , kuid kuna oli alguses leke siis me igaksjuhuks ei lase käima minna. NII ei ole. Tõsi: on olemas küll üks olukord kus plokeeritakse ära pihustitega. Selline olukord on siis, kui lastakse eetripealt mootor tööle(näiteks filtri vahetusel ja kütet pole üleval) .Siis on tõesti selline olukord, kus masin töötab ilma kütterõhuta eetri pealt ja see ei meeldi ajule ültse. Kui nüüd lõpuks küte ikkagi ülesse tuleb ja rõhk füüsiliselt saavutatakse, siis aju on ikkagi pihustid kinni keeranud ja mootor seiskub ,kui eetri tugi ära võetakse. Piisab korra süüte välja keeramisest ja uuesti käivitamisest. Sinu autol oli ilmselt ikkagi nii kõva leke pihustite kaudu, et vastavat rõhku ei saavutatud. See et sul pihusti korrektsioonid olid paigast ära on juba hoopis uus viga. Pika käiamise peale võib siiski ka lekkega masin käima minna. Oleneb kui piiri peale see leke jääb.
Pihusti võib täiega tagasi lekkida, kuid korrektsioonid on paigas, samas on pihustil ots väga kulunud ja kuseb mootorisse, kuid tagasivoolu leket tal ei ole. Need on väga erinevad asjad . Tihti esineb aga solkkütuse korral mõlemaid vigasi pihustil.
Panen illustratsiooniks CDI400 toitesüsteemi koos tema kõikide komponentidega ülesse.
Kui pihusti leke on nii suur , siis masin ei käivitu selle pärast,et käivituseks eelnõutud rõhku pole saavutatud. Pihusteid ei hakata ennem avamagi, kui pole üle 150 bar-i süsteemis. Aga mitte ,et on avastatud kütuse leke ja kuigi rõhk on juba 250 bar-i , kuid kuna oli alguses leke siis me igaksjuhuks ei lase käima minna. NII ei ole. Tõsi: on olemas küll üks olukord kus plokeeritakse ära pihustitega. Selline olukord on siis, kui lastakse eetripealt mootor tööle(näiteks filtri vahetusel ja kütet pole üleval) .Siis on tõesti selline olukord, kus masin töötab ilma kütterõhuta eetri pealt ja see ei meeldi ajule ültse. Kui nüüd lõpuks küte ikkagi ülesse tuleb ja rõhk füüsiliselt saavutatakse, siis aju on ikkagi pihustid kinni keeranud ja mootor seiskub ,kui eetri tugi ära võetakse. Piisab korra süüte välja keeramisest ja uuesti käivitamisest. Sinu autol oli ilmselt ikkagi nii kõva leke pihustite kaudu, et vastavat rõhku ei saavutatud. See et sul pihusti korrektsioonid olid paigast ära on juba hoopis uus viga. Pika käiamise peale võib siiski ka lekkega masin käima minna. Oleneb kui piiri peale see leke jääb.
Pihusti võib täiega tagasi lekkida, kuid korrektsioonid on paigas, samas on pihustil ots väga kulunud ja kuseb mootorisse, kuid tagasivoolu leket tal ei ole. Need on väga erinevad asjad . Tihti esineb aga solkkütuse korral mõlemaid vigasi pihustil.