26-01-2010, 01:04 AM
Kas 400 CDI puhul ei ole mitte seda teemat, et nii kui on vähimgi tagasivoolu leke, siis klõps käivitusblokeering peale ja käima ei lähe, kuna (ilmselt) ei suudaks ta nende (CDI) pihustite surve juures V8 mootorit enam tasakaalustada....
Minu G400 CDI'l läks kolm pihustit, iga külmaga jälle nätaki kutu... Ja seejärel võimatu käima saada..kütuseklapp suletakse ja kõik...impulsiga käiab kuni vool hakkab osta saama ja viskab TRANSFER CASE ette...
Sest R-CDI mootoritel võivad pooled või enamus pihustid "kusta" kuid käivitub nii kaua kui suudab ehk jõud on kadunud ja mingi temp asi käivitub...
Mina olen arvanud, et asi on mootori tasakaalustamises (V8 tasakaalustab ju reaalajas pihustite surveid, et tagada mootori ühtlane töö) 400 CDI puhul, miks automaatselt plokk peale tuleb käivitamisele, kuna selle Nm juures keeraks mootor ringi peale kapoti all.
Kui keegi ümber lükab või kinnitab, võiks seda öelda![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)
Pihustite puhul ei ole ka temperatuur oluline, olgu külm või soe, kui on leke - on kütuse pealeandmine blokeeritud, seda ma ei mäleta, kas etteande pump tegi oma tööd või ei teinud.
Ja Silberis on ju pihustite tagasivoolu test, selle oleks pidanud nad kohe selgeks saama ja see esimene asi, mis teha tuleks CDI mootoril.
Ka mul on meeles, et nukaanduriga läks mootor käima.
Mis CDI V8 teeb, kui ÜKS õhukoguse lugeja segast paneb?
Ja jääb ju veel ka vändaandur...
Kas sul kütuse etteandepump hakkab üldse häält tegema?
Minu G400 CDI'l läks kolm pihustit, iga külmaga jälle nätaki kutu... Ja seejärel võimatu käima saada..kütuseklapp suletakse ja kõik...impulsiga käiab kuni vool hakkab osta saama ja viskab TRANSFER CASE ette...
Sest R-CDI mootoritel võivad pooled või enamus pihustid "kusta" kuid käivitub nii kaua kui suudab ehk jõud on kadunud ja mingi temp asi käivitub...
Mina olen arvanud, et asi on mootori tasakaalustamises (V8 tasakaalustab ju reaalajas pihustite surveid, et tagada mootori ühtlane töö) 400 CDI puhul, miks automaatselt plokk peale tuleb käivitamisele, kuna selle Nm juures keeraks mootor ringi peale kapoti all.
Kui keegi ümber lükab või kinnitab, võiks seda öelda
![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)
Pihustite puhul ei ole ka temperatuur oluline, olgu külm või soe, kui on leke - on kütuse pealeandmine blokeeritud, seda ma ei mäleta, kas etteande pump tegi oma tööd või ei teinud.
Ja Silberis on ju pihustite tagasivoolu test, selle oleks pidanud nad kohe selgeks saama ja see esimene asi, mis teha tuleks CDI mootoril.
Ka mul on meeles, et nukaanduriga läks mootor käima.
Mis CDI V8 teeb, kui ÜKS õhukoguse lugeja segast paneb?
Ja jääb ju veel ka vändaandur...
Kas sul kütuse etteandepump hakkab üldse häält tegema?