19-01-2010, 10:37 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-01-2010, 02:24 PM ja muutjaks oli Absolute.)
92S500 Kirjutas:Vennasel on sama mootori lühem versioon ehk om605 ehk 2.5 20v turbodiisel.
Ja ka sama probleem, kuid temal ei võta vahest turbot järgi isegi külmalt. Jätad seisma (süüde sisse-välja) ja hakkab jälle tööle jne.
Ma pole ise veel kaevama hakanud ja süvenema, kuid alles sain C32 AMG tööle (ei võtnud soojast/kuumast peast kompressorit järgi kuna andis IC pumba viga kuid pump tegelt töötas). Viga oli müstiliselt lihtne...nimelt VÄLIS temperatuuri andur pani villast. Auto arvas et väljas on aeg-ajalt -40 ja -20 jne kuigi tegelt olid sel ajal + kraadid ning seeläbi arvas siis ise et IC pump ei saa oma tööga hakkama kuna sisselaske õhu temp oli "mõõdetud" välisõhuga võrreldes oluliselt kuumem ja seeläbi lükkas limp-home mode-sse ning kompressor tagant ära ja kõik kraanid kinni,liikus edasi nagu 60kw auto 260kw asemel
Ehk minu pika jutu moraal on selles, et Mercedes-Benz on selline kaval auto ,et mootori aju on nagu füürer,kes käseb, poob ja laseb. Aju kuulab/vaatab ikka vägapaljusid eri andureid (ausalt öeldes ma ei teagi kui paljud autod üldse mootori parameetrite arvestamisel välistemp anduri näitu kasutavad) ja vastavalt sellele mingil x-hetkel jagab käske, mis on temaarust õige. Ehk viga võib otsida tühistest asjadest, eriti veel kui diangost veakoodi ei anna.
Ainus lahendus oleks sõiduajal soojastpeast jälgida reaalajas erinevate andurite näitusid ja nii saad jälile kalapanevale andurile.
Kevadel kui vennase autoga tegelema hakkan, siis ütlen milles viga oli
Edu.
Oskab keegi öelda kas w210 e220 d 95a. välistembi andur on kah ajuga seotud. mul nimelt ei tööta see üldse praegu ja erinevus on minekul sees.