17-01-2010, 01:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-01-2010, 01:52 AM ja muutjaks oli estmersbenz.)
Küünlad, küünlajuhtmed on läinud jõuludel vahetatud, jagajakaane ja rootori kontaktpinnad on puhastatud ja terved/ilusad ning minekul pole nagu viga.
Hetkel meenus, et enne jõule, novembris vist, oli paaril korral tõsiseid probleeme käivitamisega. Käivitusprotsess võttis aega ca 20 minutit enne, kui mootor lõpuks ka tööle jäi. Sisuliselt käivitus oli sama nagu eespool kirjeldatud (4-ndal korral jäi mootor tööle), ent kui käiguvalitsa kas "D" või "R" peale lülitasin, siis mootor kohe suri välja. Tõsine peavalu, õnneks rohkem ei ole ta sellist trikki teinud.
EDIT: vanad küünlad olid ilusti töötanud, ei olnud valged/hallid ega ka mustad, ilusad pruunikad töötanud küünlad.
Hetkel meenus, et enne jõule, novembris vist, oli paaril korral tõsiseid probleeme käivitamisega. Käivitusprotsess võttis aega ca 20 minutit enne, kui mootor lõpuks ka tööle jäi. Sisuliselt käivitus oli sama nagu eespool kirjeldatud (4-ndal korral jäi mootor tööle), ent kui käiguvalitsa kas "D" või "R" peale lülitasin, siis mootor kohe suri välja. Tõsine peavalu, õnneks rohkem ei ole ta sellist trikki teinud.
EDIT: vanad küünlad olid ilusti töötanud, ei olnud valged/hallid ega ka mustad, ilusad pruunikad töötanud küünlad.