17-01-2010, 01:16 AM
Tänan vastamast, lp Heinar!
Neljanda käivituskorraga jääb mootor küll tööle, ent soov on tal seiskuda pärast ca 10 sekundit töötamist. Mootor on ekonomaiseriga ja selle osuti näidikutepaneelis liigub sujuvalt kohe punase ala poole, mille järel mootor uuesti pöördeid kogub ja nii ca 3 korda iga 5...10 sekundi jooksul. Kui mootor on soe, siis ca 10...20 sekundiliste vahedega "poob" tal hetkeks hinge kinni (sellele iseloomulik jõnksatus on salongis tunda ja kuulda ka mootori hääles), ent jääb siiski tööle. Need "poomise" efektid ilmnevad tavaliselt pärast pikemat sõitu (ca 40+km). Kui palju tal täpselt pöördeid hetkel on, ei oska öelda, kuna näidikutepaneelil tahhomeetri asemel on suur kell.
See, kas külmkäivituspihusti ilusti töötab, oskan vaid hetkel oletada, et töötab? Küsisin Silberis selle hinda huvi pärast ja maksab see natuke rohkem kui 5700.- krooni. Suht kallis.
Neljanda käivituskorraga jääb mootor küll tööle, ent soov on tal seiskuda pärast ca 10 sekundit töötamist. Mootor on ekonomaiseriga ja selle osuti näidikutepaneelis liigub sujuvalt kohe punase ala poole, mille järel mootor uuesti pöördeid kogub ja nii ca 3 korda iga 5...10 sekundi jooksul. Kui mootor on soe, siis ca 10...20 sekundiliste vahedega "poob" tal hetkeks hinge kinni (sellele iseloomulik jõnksatus on salongis tunda ja kuulda ka mootori hääles), ent jääb siiski tööle. Need "poomise" efektid ilmnevad tavaliselt pärast pikemat sõitu (ca 40+km). Kui palju tal täpselt pöördeid hetkel on, ei oska öelda, kuna näidikutepaneelil tahhomeetri asemel on suur kell.
See, kas külmkäivituspihusti ilusti töötab, oskan vaid hetkel oletada, et töötab? Küsisin Silberis selle hinda huvi pärast ja maksab see natuke rohkem kui 5700.- krooni. Suht kallis.