15-01-2010, 01:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-01-2010, 01:11 PM ja muutjaks oli R129.)
Mees sõnast Urxi smardist siis.
Suurim jama on vist ametliku esinduse puudumine. Hooldust saab teha Soomes vist.
Kui Eesti liiklejates asendusk suhtumine atuo asemel suhtumiseks inimesse autos, siis kannataks linnas sõita küll.Mis ma öelda tahan - sõites suht hädise autoga lihtsalt suhtutakse ka sinusse kui suht hädisesse olevusse. AMG mudelitele teadupärast niimoodi ette ei keegata kui golf II omanikele.
Endal vastakad kogemused SLi ja vento roolis olles. 203 jääb sinna vahepeale. Tundub et Smart oleks umbes samal tasemel (kaasliiklejate suhtumise poolest) kui Ventogi.
Olles mõnda aega Stuttgartis elanud, siis võib öelda et seal on smart suurepärane liiklus ja parkimisvahend.
Edit: aga jah pole olemas firmat kes autosid otsast lõpuni ise toodaksid. Ainult arendustöö on see mida välja ei anta - ülejäänud võtakse ikka üle ilma kokku. Kui ma õigesti mäletan sisi Daimleril oli mõni miljon koostöö partnerit (allhankijat).
Suurim jama on vist ametliku esinduse puudumine. Hooldust saab teha Soomes vist.
Kui Eesti liiklejates asendusk suhtumine atuo asemel suhtumiseks inimesse autos, siis kannataks linnas sõita küll.Mis ma öelda tahan - sõites suht hädise autoga lihtsalt suhtutakse ka sinusse kui suht hädisesse olevusse. AMG mudelitele teadupärast niimoodi ette ei keegata kui golf II omanikele.
Endal vastakad kogemused SLi ja vento roolis olles. 203 jääb sinna vahepeale. Tundub et Smart oleks umbes samal tasemel (kaasliiklejate suhtumise poolest) kui Ventogi.
Olles mõnda aega Stuttgartis elanud, siis võib öelda et seal on smart suurepärane liiklus ja parkimisvahend.
Edit: aga jah pole olemas firmat kes autosid otsast lõpuni ise toodaksid. Ainult arendustöö on see mida välja ei anta - ülejäänud võtakse ikka üle ilma kokku. Kui ma õigesti mäletan sisi Daimleril oli mõni miljon koostöö partnerit (allhankijat).