15-01-2010, 09:41 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-01-2010, 09:48 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Linnaauto. Hea selline, kui kompromiss on vastuvõetav. Edeva inimese auto - jääb paratamatult silma.
Kütusekulu on nii ja naa. Smardist on võimalik linnas ka kahekohaline kulunumber läbi tallata. Tõsi, siis on ka mootor varsti ribadeks.
Smardiklubi on olemas ja toimib, ka perioodilised kokkusaamised.
Smart ise on tugev. Kahjuks inimene seal sees mitte. Ehk kuigi turvapuur säilitab auto salongi ja turvavarustus hoiab inimese ilusti istmes, ei pruugi suuremalt autolt saadud impulsi neelamine mööduda inimesele hukutavalt. Kunagi sai postitatud video, kus küürakas ja smart said kokku. Kuigi auto kere pidas matsule ilusti vastu ja ka uksed avanesid ohutult, rullus smart mitu korda üle katuse... Füüsika vastu ei saa.
Kusjuures mina tunnistan, olles selle preparaadiga korduvalt sõitnud, et kui mul oleks rahaliselt võimalik, siis oma igapäevased töölkäimise sõidud teeksin suure tõenäosusega just sellega. Salong on avar, istmed on talutavad ja kütusekulu, mis seal salata, on mõistliku juhi käes ikka väike küll. Lisaks on läbivus pehmes lumes ja libedal pinnasel super - enamus massist on ju vedavatel ratastel. Ning hangest tõstavad selle välja ka kolm tugevat meest...
Teema esimene postitus on muidugi üks segapuder... Muide, MB käsi on siin vaid rahalises mõttes ja tootearenduses mängus, oma tehastesse seda preparaati ei lastudki...
Kütusekulu on nii ja naa. Smardist on võimalik linnas ka kahekohaline kulunumber läbi tallata. Tõsi, siis on ka mootor varsti ribadeks.
Smardiklubi on olemas ja toimib, ka perioodilised kokkusaamised.
Smart ise on tugev. Kahjuks inimene seal sees mitte. Ehk kuigi turvapuur säilitab auto salongi ja turvavarustus hoiab inimese ilusti istmes, ei pruugi suuremalt autolt saadud impulsi neelamine mööduda inimesele hukutavalt. Kunagi sai postitatud video, kus küürakas ja smart said kokku. Kuigi auto kere pidas matsule ilusti vastu ja ka uksed avanesid ohutult, rullus smart mitu korda üle katuse... Füüsika vastu ei saa.
Kusjuures mina tunnistan, olles selle preparaadiga korduvalt sõitnud, et kui mul oleks rahaliselt võimalik, siis oma igapäevased töölkäimise sõidud teeksin suure tõenäosusega just sellega. Salong on avar, istmed on talutavad ja kütusekulu, mis seal salata, on mõistliku juhi käes ikka väike küll. Lisaks on läbivus pehmes lumes ja libedal pinnasel super - enamus massist on ju vedavatel ratastel. Ning hangest tõstavad selle välja ka kolm tugevat meest...
Teema esimene postitus on muidugi üks segapuder... Muide, MB käsi on siin vaid rahalises mõttes ja tootearenduses mängus, oma tehastesse seda preparaati ei lastudki...