12-01-2010, 12:39 PM
Miks sa tehase EPC -d (electronic parts catalogue) kasutada ei taha...?
Neid on ju internetis päris mitmeid ja täitsa tasuta üleval...
Hetkel kasutan ise venelaste oma, mis on päris hea.
Kui vene keel longab, siis leiab analoogilisi asju ka lääne poolelt...
Saad täpse ülevaate, mitu tykki midagi on jne.
Teine asi on see, et kui auto ikka tuiab, siis esimesena soovitan kontrollida hoobasid nr. 95, eriti seda rooliotsa-moodi e. käändtelje poolset otsa.
See on ainuke liigend tagasillas, kus auto vabal veeremisel suurt pinget peal ei ole ning piisab väikesest teekonarlusest või kaldest, et lõtku puhul just sealt kohast sillageomeetria muutuks.
Ülejäänud puksid on kõik nö. kummipadjad ja kui auto istub maas, siis ka pinge all. (s.o. ei lase autot siledal teel tuiama)
Pealegi, on kummipadja viga ka tõstuki peal visuaalselt kergem kindlaks teha - puks on silmaga nähtavalt kutu.
(Ok, alumise suure õõtsa välimine puks (eelmisel joonisel nr. 8, see, mis käändtelje sees on) on pandud silikoonpuks (mis on tegelikult on oma ehituselt sharniir), kuna sellles punktis on vedrustuse käik kõige suurem ja tavaline kummipuks (mis töötab läbipaindele) ei peaks pikalt vastu...)
Seda silikoonpuksi on samuti tõstuki peal (sillad rippu) lihtne tuvastada - kangiga väänates ei tohi mingit lõtku olla.
Neid on ju internetis päris mitmeid ja täitsa tasuta üleval...
Hetkel kasutan ise venelaste oma, mis on päris hea.
Kui vene keel longab, siis leiab analoogilisi asju ka lääne poolelt...
Saad täpse ülevaate, mitu tykki midagi on jne.
Teine asi on see, et kui auto ikka tuiab, siis esimesena soovitan kontrollida hoobasid nr. 95, eriti seda rooliotsa-moodi e. käändtelje poolset otsa.
See on ainuke liigend tagasillas, kus auto vabal veeremisel suurt pinget peal ei ole ning piisab väikesest teekonarlusest või kaldest, et lõtku puhul just sealt kohast sillageomeetria muutuks.
Ülejäänud puksid on kõik nö. kummipadjad ja kui auto istub maas, siis ka pinge all. (s.o. ei lase autot siledal teel tuiama)
Pealegi, on kummipadja viga ka tõstuki peal visuaalselt kergem kindlaks teha - puks on silmaga nähtavalt kutu.
(Ok, alumise suure õõtsa välimine puks (eelmisel joonisel nr. 8, see, mis käändtelje sees on) on pandud silikoonpuks (mis on tegelikult on oma ehituselt sharniir), kuna sellles punktis on vedrustuse käik kõige suurem ja tavaline kummipuks (mis töötab läbipaindele) ei peaks pikalt vastu...)
Seda silikoonpuksi on samuti tõstuki peal (sillad rippu) lihtne tuvastada - kangiga väänates ei tohi mingit lõtku olla.