10-01-2010, 01:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-01-2010, 01:33 PM ja muutjaks oli hellrix.)
EGR klapiga tegin sügisel katset, võtsin lihtsalt vaakumi tagant ja panin pimeda ette, et õhku ei ahmiks. Tulemuseks - turborõhk kadus, kell vist näitas mingi 0,3 bar-i. Nii, et viga võib ka seal kusagil olla.
S300-le turbost veel niipalju, et rõhk tekib siis kui on koormus taga. Näiteks ühtlaselt sõites 100 km.h on rõhk mingi 0,1 bar ainult. Vaata juutuubist näiteks kuidas kiirendusautodel turbo rõhk langeb niikui rattad tühja löövad.
S300-le turbost veel niipalju, et rõhk tekib siis kui on koormus taga. Näiteks ühtlaselt sõites 100 km.h on rõhk mingi 0,1 bar ainult. Vaata juutuubist näiteks kuidas kiirendusautodel turbo rõhk langeb niikui rattad tühja löövad.