10-01-2010, 11:30 AM
wdb240 Kirjutas:Tavaliselt võetakse siis väänet maha, kui turbo temp. andur liiga kuuma õhku näitab. See aga ei ole viga. Viga on aga see , kui andur valetab tegelikust suuremaks. Sellist asja on päris palju ette tulnud ja veakoodina seda ei salvetsata. Samas võib sul kaduda süsteemist hõrendus, või EGR jääda poolvinna. Siis on ka kohe turbo läinud. Ühesõnaga mitu mitu viga võib seda põhjustada. Turbo ise aga kindlasti katki ei ole
Mismoodi see modulaator pinises??? Enamus modulaatorid pinisevad, kui masin seisma jätta ja hõrendus veel neist õhku läbi tõmbab.
Siis piniseski, kui seisma jätsin. Kui vaakumi maha kiskisin, jäi pinin vakka.
MIs ma edasi võiksin teha - kas see temp andur tuleks välja vahetada? Kus see üldse asub?