08-01-2010, 12:28 PM
virgo Kirjutas:eDiCk Kirjutas:see asi maksab 1500eeki parandada
56501147
või proovi ise, ainult vaja el. plaatide spets. lakk ja natuke kannatust
Taoliste soovitustega peab olema ettevaatlik, sest see võib igasugust jama põhjustada.
Mõned näited:
1. Ebasobiv lakk/liim võib sulatada kaabli või lausa rikkuda trükiplaadi. Heal juhul saab uue kaabli/displayga abi, sitemal juhul taastamatu terve armatuur.
2. pastakaga surumise meetod. Võib lõhkuda kaabli, trükiplaadile ohutu.
3. Jootekolviga/kuuma nõelaga pressimine/torkimine. kahjustab kaablit, võib lõhkuda trükiplaadi ja hiljem taastamine võimatu.
4. igasuguse teibi vahtkummi ja hihendite kasutamine. Võib põhjustada liigset pinget ja trükiplaadi paindumist. Kogu kellade plokk võib pinge all olla ja kahjustuda. (Juhtub tihti SAAB-i ja BMW-ga.) Hiljem ei pruugi abi saada.
5. Trükiplaadil olevate vasest kontaktide puhastamine liivapaberi või klaaskiud pliiatsiga. Võimalik, et hiljem ei saa isegi uut kaablit sinna kinnitada. Ainul keemiline puhastus on lubatud.
kuule, lasin remontida inimesele kes teab mersudes palju, ja kui asi ei toimuks hästi siis ma ei räägiksin sellest, võttis aega 30minti ja asi töötab sama hästi minu auto uuel omanikkul. (3mas aasta)