04-01-2010, 12:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-01-2010, 12:59 PM ja muutjaks oli kaspar.)
esisilda kannatab ka toppida 8tolli laiad veljed 225/45R17 ja ei käi vastu.
Vastu hakkab käima alles siis kui autot on madaldatud.
AMG-le näeb tehas ette ees 8 tolli lai (225/45R17) ja taga 8,5 tolli lai (245/40R17) tagavarea rehviks 215/45R17. Ja tavalistele versijoonidele 16 tolliseid velgi.
Offsettiga on nii ,et vaata tehaseandmeid. Tagumised veljed muidugi jäävad suhteliselt koopasse siise ja sellega tuleb leppida kui ei taha iga aasta rehve vahetada. Liigselt välja tuues hakkab rehvi sisemist äärt sööma seda sellepärast, et ei ole võimalik rattakaldedi reguleerida.
See muidugi omast kogemusest. minul auto all 7tolli laiad veljed 17 läbimõõduga ja offsetiga (ET)35 rehvid 225/45R17 ja ei ole näinud ,et oleks probleeme. Vastu koobast ei käi ja rehvi kah ei söö. Seda muidugi flantsideta ja madalduseta.
Sbidomeeter näitab väga täpselt sellises seades.
Päris nii ikka hea ole. Kui on veojõukontrolliga auto või siis lausa stabiilsuskontrolliga auto , tuleb kindlasti jälgida rehvimõõte kas siis tehase omi esi- ja tagasillas või siis välisteameetri sobivust. Liiga suure vahega hakkab veojõukontrolli koheselt toimetama.
Vastu hakkab käima alles siis kui autot on madaldatud.
AMG-le näeb tehas ette ees 8 tolli lai (225/45R17) ja taga 8,5 tolli lai (245/40R17) tagavarea rehviks 215/45R17. Ja tavalistele versijoonidele 16 tolliseid velgi.
Offsettiga on nii ,et vaata tehaseandmeid. Tagumised veljed muidugi jäävad suhteliselt koopasse siise ja sellega tuleb leppida kui ei taha iga aasta rehve vahetada. Liigselt välja tuues hakkab rehvi sisemist äärt sööma seda sellepärast, et ei ole võimalik rattakaldedi reguleerida.
See muidugi omast kogemusest. minul auto all 7tolli laiad veljed 17 läbimõõduga ja offsetiga (ET)35 rehvid 225/45R17 ja ei ole näinud ,et oleks probleeme. Vastu koobast ei käi ja rehvi kah ei söö. Seda muidugi flantsideta ja madalduseta.
Sbidomeeter näitab väga täpselt sellises seades.
hents99 Kirjutas:Tegelikult on igal autol ettenähtud rehvimõõt, mida tuleb kasutada. Samamoodi mootor, vedav sild jne. Aga kontroll puudub.
Peaasi, et ühe telje rattad oleksid ühesugused.
ET35 tundub 8" laia velje puhul täitsa OK vist.
Päris nii ikka hea ole. Kui on veojõukontrolliga auto või siis lausa stabiilsuskontrolliga auto , tuleb kindlasti jälgida rehvimõõte kas siis tehase omi esi- ja tagasillas või siis välisteameetri sobivust. Liiga suure vahega hakkab veojõukontrolli koheselt toimetama.