01-01-2010, 06:00 PM
Tegelikult korraliku lahenduse korral peaksid LSD puhul rattad peaaegu kui mitte täitsa võrdselt käima, ka siis, kui üks ratas on õhus, see ju ongi asja mõte. Samas pöörates libiseb ikkagi läbi.
Ühe luku ma tegin omale sisuliselt 100% blokeeruva. Siis oli aga manööverdades sama tunne, nagu oleks differ kinni keevitatud. Ehk vedrud said liialt tugevad ja friktsioonkettad olid vist liialt heas korras
Neid friktsioonkettaid võiks proovida, kuid siiamaani pole ma sellist head materjali leidnud, vähemalt Eestist mitte.
MB ja BMW difrid on päris palju erinevad ja tehniliselt on ikkagi BMW oma asisem, tuleb tõdeda.
MB puhul ei saagi täpselt aru, mida nad mõtlesid, kui nö "LSD" difrit disainisid.
Ühe luku ma tegin omale sisuliselt 100% blokeeruva. Siis oli aga manööverdades sama tunne, nagu oleks differ kinni keevitatud. Ehk vedrud said liialt tugevad ja friktsioonkettad olid vist liialt heas korras
Neid friktsioonkettaid võiks proovida, kuid siiamaani pole ma sellist head materjali leidnud, vähemalt Eestist mitte.
MB ja BMW difrid on päris palju erinevad ja tehniliselt on ikkagi BMW oma asisem, tuleb tõdeda.
MB puhul ei saagi täpselt aru, mida nad mõtlesid, kui nö "LSD" difrit disainisid.