29-12-2009, 12:35 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-12-2009, 12:35 AM ja muutjaks oli stihl.)
Huvi pärast võrdlesin ntx 1987a 200E ja 300D torpeedopleki müramattide varuosakoode juhi ees...
Samad on. (A1246804325)
Aga kui on soov diislimattidega autot vaiksemaks teha, siis räägib minu kogemus seda, et 400t kilomeetrit sõitnud müramatt ei summuta enam nii hästi, kui uus, ntx 10 tuhat sõtnud auto pealt pärit matt...(mis 123 või 124ja puhul on suht utoopiline leida; pigem tuleb poest uus osta). Ehk kui võrrelda vähesõitnud ja paljusõitnud sama mudelit, siis vähesõitnud on vaiksem...
Sama kehtib ka pigimati kohta, mis müramati alla on kleebitud, ja mis vananedes enam nii hästi ei summuta. Mersul paistab pigimatt kerevärvi all olevat, seega, selle uuendamine on suht suur töö...
Samad on. (A1246804325)
Aga kui on soov diislimattidega autot vaiksemaks teha, siis räägib minu kogemus seda, et 400t kilomeetrit sõitnud müramatt ei summuta enam nii hästi, kui uus, ntx 10 tuhat sõtnud auto pealt pärit matt...(mis 123 või 124ja puhul on suht utoopiline leida; pigem tuleb poest uus osta). Ehk kui võrrelda vähesõitnud ja paljusõitnud sama mudelit, siis vähesõitnud on vaiksem...
Sama kehtib ka pigimati kohta, mis müramati alla on kleebitud, ja mis vananedes enam nii hästi ei summuta. Mersul paistab pigimatt kerevärvi all olevat, seega, selle uuendamine on suht suur töö...