21-11-2005, 12:42 PM
Räägiks siis ka enda kogemustest seoses W126 ga
Hakkasin enamvähem sarnase õpetuse järgi tegema, nagu kirjas, kuid....
Mõtlesin, et vahetan südamiku enne ära, kui täitsa otsad annab ja ei saa raadioasendisse võtit keerata - siis juba nuss ju.
Proovisin seda ora sinna sisse lükata, aga ei läinud, sest keegi enne mind oli sinna miskit sisse murdnud.
Pika jamamise peale läks ka lukk ise peeti ja ei saand enam roolilukkugi maha - käima panemisest rääkimata.
Arvake, kas oli närv sees - ei saa ka remonti viia ju.
Helistasin Siis Kadaka Imrele ja ta kustus oma juurde, et näitab, mis ma nyyd tegema pean.
Noh jah - mõte siis selline, et kisu terve armatuur maha ja proovi süütelukk koos südamikuga kätte saada - no armatuuri lahti kiskumine pole just mu meelistöö. Kiskusin siis hoopis juhipoolse puitliistu maha ja süüteluku kürval olevasse puitliistu alusesse armatuuri tegin suurema autgu - selle kaudu sain meisliga lukule ligi ja peksin selle tifti juures oleva metalli puruks, mis lukku kinni hoiab. Enne seda oli vaja ka see võru maha keerata.
Lõpuks õnnestus mul ka lukk kätte saada - sellega Imre juurde ja seal ta relakaga mässas ja lõikas ning lõpuks oligi südamik käes - muidugi uus kattemetall, mis südamikku katab tuli ka uus osta. JA hiljem paar tundi ka armatuuri kokku panemiseks.
Nii et siitkohalt ka paar tarka sõna - kõik ei käi alati tarkade meeste õpetuse järgi ja mis puutub mersuremonti, siis iial ei tea, kaua sul sellega aega kulub
Aga igasugused sarnased postitused, mis V6sa tegi, on teretulnud
Hakkasin enamvähem sarnase õpetuse järgi tegema, nagu kirjas, kuid....
Mõtlesin, et vahetan südamiku enne ära, kui täitsa otsad annab ja ei saa raadioasendisse võtit keerata - siis juba nuss ju.
Proovisin seda ora sinna sisse lükata, aga ei läinud, sest keegi enne mind oli sinna miskit sisse murdnud.
Pika jamamise peale läks ka lukk ise peeti ja ei saand enam roolilukkugi maha - käima panemisest rääkimata.
Arvake, kas oli närv sees - ei saa ka remonti viia ju.
Helistasin Siis Kadaka Imrele ja ta kustus oma juurde, et näitab, mis ma nyyd tegema pean.
Noh jah - mõte siis selline, et kisu terve armatuur maha ja proovi süütelukk koos südamikuga kätte saada - no armatuuri lahti kiskumine pole just mu meelistöö. Kiskusin siis hoopis juhipoolse puitliistu maha ja süüteluku kürval olevasse puitliistu alusesse armatuuri tegin suurema autgu - selle kaudu sain meisliga lukule ligi ja peksin selle tifti juures oleva metalli puruks, mis lukku kinni hoiab. Enne seda oli vaja ka see võru maha keerata.
Lõpuks õnnestus mul ka lukk kätte saada - sellega Imre juurde ja seal ta relakaga mässas ja lõikas ning lõpuks oligi südamik käes - muidugi uus kattemetall, mis südamikku katab tuli ka uus osta. JA hiljem paar tundi ka armatuuri kokku panemiseks.
Nii et siitkohalt ka paar tarka sõna - kõik ei käi alati tarkade meeste õpetuse järgi ja mis puutub mersuremonti, siis iial ei tea, kaua sul sellega aega kulub
Aga igasugused sarnased postitused, mis V6sa tegi, on teretulnud
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868