25-12-2009, 01:13 PM
SGM Kirjutas:Nägin (päris lähedalt ei uurinud) sellist küljeklaasi (poolenisti avatud), mis oli pealtnäha ühekordne, paistis täpselt nagu E-klassil... puudus see paksem serv, kus klaasikihid "kokku liimitud" on, aga samas ma olen siis järelikult näinud vaid 140 klaasiserva ega tea, kas ka 220 paketil on veidi jämedam see klaasiserv või paistabki visuaalselt tavalisena.
Aga kuidas oletatavasti see auto vastu peaks eelpool kirjeldatud kasutusele? Et sõidan max. 5000-10000 aastas (kindlalt alla selle piiri) ja valdavalt siledamatel teedel (maanteed, Järvevana, Pärnu mnt., Kadaka tee, Sõpruse pst. jne.)
Seda ma täitsa usun, et igapäevasõidukiks on 220 mõttetu, kuna siis enamasti tuleb aastas kilomeetreid üle 50.000 ja sellega annavad meie linnatänavad kindlalt rämeda matsu rahakotile. (Selles suhtes oleks parim 124 või 210, aga mina pole igapäevasõitja.)
P.S.
Silber on siis ikka eriti ahne, et vaid mingite jublakate kontrollimiseks (mitte remondiks!) võtavad sellise raha, mille eest saab juba sõitva Opeli osta!
Tere tulemast Mercedes-Benz maailma. Silberi hinnad jah sellised, leidub ka odavamaid kohti, aga kas just paremaid?! Kõik ikkagi oleneb auto eelnevast olukorrast, aga vana auto puhul ei pruugi midagi ette näha. Seisma pole mõttet autot osta, pigem liigu igapäevaselt, peab paremini vastu- enda kogemused. Mul on endal samale põhjale baseeruv kupee, ka seisab kahjuks palju (sõidan aastas temaga ca 13000 km), aga see summa, mis temasse olen paigutanud- ei taha parem rääkida (taksoga oleks vast odavam sõita).
Siit moraal, kui juba 2000 tundub suur summa, siis parem unusta see auto.