23-12-2009, 01:45 PM
Ilma ümbertegemata ei lähe 123 kapoti alla ükski 124-l kasutatud mootor.
Väikese ümbertegemisega lähevad kõik 4 ja 5-silindrilised.
Olulise ümbertegemisega saab sinna ka 6-silindrilise ridamootori, kuid läheb väga täpselt.
V6 kohta ei oska kosta miskit. Iseenesest peaks mahtuma.
V8 eeldab juba väga ulatuslikku ümberehitust.
Vastavalt mootorile peab ka esivedrudega arvestama. Suurem (ja raskem) mootor vajab jäigemaid spiraale.
Mul seisab hea 2,3 pritsemootor koos automaadiga 123 peal. Praegu on veel proovimise võimalus, kui huvi peaks tekkima... Kolmeliitrisi diiselid (OM617.9x2 on kah võimalust kaeda, kuid need pole veel müügiks).
Väikese ümbertegemisega lähevad kõik 4 ja 5-silindrilised.
Olulise ümbertegemisega saab sinna ka 6-silindrilise ridamootori, kuid läheb väga täpselt.
V6 kohta ei oska kosta miskit. Iseenesest peaks mahtuma.
V8 eeldab juba väga ulatuslikku ümberehitust.
Vastavalt mootorile peab ka esivedrudega arvestama. Suurem (ja raskem) mootor vajab jäigemaid spiraale.
Mul seisab hea 2,3 pritsemootor koos automaadiga 123 peal. Praegu on veel proovimise võimalus, kui huvi peaks tekkima... Kolmeliitrisi diiselid (OM617.9x2 on kah võimalust kaeda, kuid need pole veel müügiks).