22-12-2009, 02:55 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-12-2009, 03:00 AM ja muutjaks oli stihl.)
Kuidas hallianduri signaali mõõta, ma kohe paugust ei oskagi öelda.
Seal on vist mingi teooria, et anduri mähisesse lastakse mingi vool, mille tugevus muutub, kui mähise jõujooni lõikab a`la möödalendav metallkeha jne; seega, tema signaali otseselt mõõta ei saa (nagu ABS-ilgi), selle mõõtmiseks peab olema vastav el. seade...
Mingi potensiaalide vahe (mida konkreetselt mõõta saab), tekib mähises ainult siis, kui mähise jõujooni lõikab mingi teine jõujoon (magnet)...noh, sellel printsiibil töötab näiteks genekas...
Hallianduri enda, kui pooli, takistust saab siiski mõõta - ja, tõenäoliselt, kui takistus on olemas, siis, asi ka töötab...
Ilmselt seal spido sees käib miski metalljunn ringi, mille juurde see andur pandud on...
Mis puutub maailma esimesse mingi lisavarustusega autosse, siis ABS ja MB 124 kooslus küll sinna nimekirja kahjuks küll ei kuulu...
Pigem oli ta S-il, aga täpselt pole ka viitsinud uurida...
Seal on vist mingi teooria, et anduri mähisesse lastakse mingi vool, mille tugevus muutub, kui mähise jõujooni lõikab a`la möödalendav metallkeha jne; seega, tema signaali otseselt mõõta ei saa (nagu ABS-ilgi), selle mõõtmiseks peab olema vastav el. seade...
Mingi potensiaalide vahe (mida konkreetselt mõõta saab), tekib mähises ainult siis, kui mähise jõujooni lõikab mingi teine jõujoon (magnet)...noh, sellel printsiibil töötab näiteks genekas...
Hallianduri enda, kui pooli, takistust saab siiski mõõta - ja, tõenäoliselt, kui takistus on olemas, siis, asi ka töötab...
Ilmselt seal spido sees käib miski metalljunn ringi, mille juurde see andur pandud on...
Mis puutub maailma esimesse mingi lisavarustusega autosse, siis ABS ja MB 124 kooslus küll sinna nimekirja kahjuks küll ei kuulu...
Pigem oli ta S-il, aga täpselt pole ka viitsinud uurida...