20-12-2009, 10:32 AM
Surveastme jätame nüüd sellel mootoril rahule - hõre see on ja seda surveastme muutmisega ei paranda.
Iseenesest saab rõhk kaduda nii kolvigrupi kui klappide vahelt. Põhjuse saab küll selgeks teha, kuid kas sellel teadmisel on mõtet? Niikuinii on paljusõitnud masinal ka kolvigrupp hõre ja pelk klappide livimine-soveldamine ei tee imet (kuigi võib oluliselt parandada).
Kui mootor juba pulkadeks võtta, siis ikka nii rõngad (ja peale mõõtmist selgub, kas ka kolvid-hülsid) vahetusse ja plokikaane hooldus (klapid tihendada, kaas õgvendada ja juhtpuksid üle kontrollida).
Siis saab hea järgmiseks 300 kkm... Või installid plokisoojenduse ja lepid sellega, et ilma selleta kulub mitu akutäit voolu, et maisn käima saada. Valik on Sinu. Mina valisin plokisoojenduse.
Väike vihje: kod. Arturmalcik müütab siin kahte kahepoolest (uuemat ja vanemat) Tasub uurida, äkki on need kobedamad...
Iseenesest saab rõhk kaduda nii kolvigrupi kui klappide vahelt. Põhjuse saab küll selgeks teha, kuid kas sellel teadmisel on mõtet? Niikuinii on paljusõitnud masinal ka kolvigrupp hõre ja pelk klappide livimine-soveldamine ei tee imet (kuigi võib oluliselt parandada).
Kui mootor juba pulkadeks võtta, siis ikka nii rõngad (ja peale mõõtmist selgub, kas ka kolvid-hülsid) vahetusse ja plokikaane hooldus (klapid tihendada, kaas õgvendada ja juhtpuksid üle kontrollida).
Siis saab hea järgmiseks 300 kkm... Või installid plokisoojenduse ja lepid sellega, et ilma selleta kulub mitu akutäit voolu, et maisn käima saada. Valik on Sinu. Mina valisin plokisoojenduse.
Väike vihje: kod. Arturmalcik müütab siin kahte kahepoolest (uuemat ja vanemat) Tasub uurida, äkki on need kobedamad...