18-12-2009, 01:16 AM
SEL pärast ümberlõikust oleks justkui SDL.
Tead armas sõber, olen suht kursis mõlema masina käekäiguga ning ainuke soe soovitus on mõlemad doonoriks teha...
Arvates et omad pika kerega w126, millel praktiliselt põhja enam olemas pole siis on õige aeg taastamisplaanid maha matta, tõsiselt mõtlen seda. Kui üks neist autodest peaks sul millalgi valmis saama nii et kõlbab kokkutulekutel käia teistelegi näitamas, oled ammuilma kaotanud vähemalt w140 turbodiisli väärtuses rahakest.
See hall muidu on ehitatud Võrus, tuttava poolt, kulus aastaid kui alles müüki paisati. Järgmiste omanike käes said need laksud kirja siia sinna, ega armu antud vanakesele.
W126:
1) leida kere ja veelkord kere... märksõnad - aknalaud, esisilla püstised kandevtalad vee äravoolu voolikute juurest, poolraami otsad/lõpud, SELi tagauksed, bagasnikupõhi, lansekad jne
2) S klass ja viisakas salong, lahutamatu kooslus. Ühte ei ole ilma teiseta.
Tead armas sõber, olen suht kursis mõlema masina käekäiguga ning ainuke soe soovitus on mõlemad doonoriks teha...
Arvates et omad pika kerega w126, millel praktiliselt põhja enam olemas pole siis on õige aeg taastamisplaanid maha matta, tõsiselt mõtlen seda. Kui üks neist autodest peaks sul millalgi valmis saama nii et kõlbab kokkutulekutel käia teistelegi näitamas, oled ammuilma kaotanud vähemalt w140 turbodiisli väärtuses rahakest.
See hall muidu on ehitatud Võrus, tuttava poolt, kulus aastaid kui alles müüki paisati. Järgmiste omanike käes said need laksud kirja siia sinna, ega armu antud vanakesele.
W126:
1) leida kere ja veelkord kere... märksõnad - aknalaud, esisilla püstised kandevtalad vee äravoolu voolikute juurest, poolraami otsad/lõpud, SELi tagauksed, bagasnikupõhi, lansekad jne
2) S klass ja viisakas salong, lahutamatu kooslus. Ühte ei ole ilma teiseta.