17-12-2009, 11:00 PM
Tegemist siis tõesti elektrilise lisasoojendiga.
Toimib: välistemp < +8 C , mootoritemp < +78 C
Sisselülitust ja diagnoosi teostab CDI juhtplokk.
Generaator annab aga pidevalt teada oma koormatusest El. kütteelemendile. Voolu tarbimine ca 150-160 A
El.element peab suutma ennast sujuvalt sisse /välja lülitada. Tihti on ebastabiilse tühikäigu põhjustajaks vigane EL. kütteseade. Hakkab generaatorit liiga järsku koormama ja mootor ei suuda sellele koheselt reageerida. Tihti on neil aga sisene elektriline viga ja on lakanud töötamast. On juhtunud ka seda, et küttekeha on jäänud peale ja seetõttu generaator kannatada saanud. Enamjaolt kasutati vanematel masinatel vesijahutus generaatorit, kes suure koormuse tõttu tugevalt soojenema hakkas ja omakorda ka jahutusvett soojendas.
Laua peal kodustes tingimustes seda kontrollidea ei saagi.
Kui ,siis ainult autol juhtmed üle mõõta. Juhitakse PWM signaaliga ja läbi selle ka diagnoositakse. Lisaks suhtleb element generaatoriga ja sedagi vaja sul immiteerida. Kõige lihtsam ikka diagnostikasse minna ning lasta see diagnoosiarvutiga tööle panna. Voolutarbimist mõõta soovitavalt siis ümber juhtme ampertangidega.
Toimib: välistemp < +8 C , mootoritemp < +78 C
Sisselülitust ja diagnoosi teostab CDI juhtplokk.
Generaator annab aga pidevalt teada oma koormatusest El. kütteelemendile. Voolu tarbimine ca 150-160 A
El.element peab suutma ennast sujuvalt sisse /välja lülitada. Tihti on ebastabiilse tühikäigu põhjustajaks vigane EL. kütteseade. Hakkab generaatorit liiga järsku koormama ja mootor ei suuda sellele koheselt reageerida. Tihti on neil aga sisene elektriline viga ja on lakanud töötamast. On juhtunud ka seda, et küttekeha on jäänud peale ja seetõttu generaator kannatada saanud. Enamjaolt kasutati vanematel masinatel vesijahutus generaatorit, kes suure koormuse tõttu tugevalt soojenema hakkas ja omakorda ka jahutusvett soojendas.
Laua peal kodustes tingimustes seda kontrollidea ei saagi.
Kui ,siis ainult autol juhtmed üle mõõta. Juhitakse PWM signaaliga ja läbi selle ka diagnoositakse. Lisaks suhtleb element generaatoriga ja sedagi vaja sul immiteerida. Kõige lihtsam ikka diagnostikasse minna ning lasta see diagnoosiarvutiga tööle panna. Voolutarbimist mõõta soovitavalt siis ümber juhtme ampertangidega.