16-12-2009, 06:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-12-2009, 06:17 PM ja muutjaks oli ville.)
Ka minu soovitus oleks uuem, ehk siis faceliftiga E-klass. Olen omanud eelmises postis soovitatut ehk 220CDI. Peab ütlema, et väga hea auto! Minek piisav (125Kw) kordagi kusagil hätta ei jäänud. Keskmine kütuse kulu oli 7,3 , maanteel 4,5 (õde sõitis isegi 4,1!), linnas 8. Minu soovitus oleks Avantgarde pakett või Sportpakett- seest ja väljast mõlemad ilusamad, hiljem kergem realiseerida ka. Minu käes sõitis auto 68000km, kuni ta lõpuks maha kanti, sõideti tagant sisse. Nüüd on auto taastatud ja vurab jälle linnas ringi , vahepeal isegi müüdi 422000.-. Selle aja sees mis minu käes oli vahetati autol ära üks xenoni plokk (7000.- läks garantii alla) ja tagumises sillas midagi (läks ka garantii alla), klõbin mida algul ei leitud (käis 4 korda Silberis).
Kui Avantgarde paketti ei vali, siis vaata kindlasti, et peal oleksid xenon tuled- öö ja päev võrreldes tavlistega.
Kui vaatad enne facelifti autosid, siis jah 320CDI (algul 150Kw, hiljem 165Kw), alla selle on kotletid- uimased. Ja nagu Marek juba mainis, siis alla 2004 ei tasu võtta, peale seda nn lapsehaigused eemaldatud ning ka tosool ei jookse enam õliga kokku. 100% vaata TAVALISE VEDRUSTUSEGA auto, AIRMATIC (õhkvedrustus) UNUSTA parem ära.
P.S. Ennem ikka näita foorumi rahvale ka, mida vaatama või valima lähed, hoiad palju aega ja vb ka raha kokku, samuti on oht takso otsa sattuda palju väiksem.
Kui Avantgarde paketti ei vali, siis vaata kindlasti, et peal oleksid xenon tuled- öö ja päev võrreldes tavlistega.
Kui vaatad enne facelifti autosid, siis jah 320CDI (algul 150Kw, hiljem 165Kw), alla selle on kotletid- uimased. Ja nagu Marek juba mainis, siis alla 2004 ei tasu võtta, peale seda nn lapsehaigused eemaldatud ning ka tosool ei jookse enam õliga kokku. 100% vaata TAVALISE VEDRUSTUSEGA auto, AIRMATIC (õhkvedrustus) UNUSTA parem ära.
P.S. Ennem ikka näita foorumi rahvale ka, mida vaatama või valima lähed, hoiad palju aega ja vb ka raha kokku, samuti on oht takso otsa sattuda palju väiksem.