14-12-2009, 03:25 PM
Sõitnud mõned korrad nii biodiisliga kui ka puhta rapsiõliga, küll mitte mersuga aga see selleks.
Voolikute "üles sulamine" on siiski rohkem biodiisli probleem, sest õli sisaldab mitmesuguseid suhkruid ja nende kättesaamiseks on kõige odavam kasutada metanooli, küll aga ei ole enamus kummivoolikuid piiritusekindlad, seepärast ka "sulavad". Puhta õliga sõitmine võrdub tavadiilile suhkru segamisega, koos kogu sellest tulenevate rõõmudega.
Suurema mootori korral kannatab nalja teha aga mikromootorite juures on tagajärjed katastroofilised. Pumba määrmine on siiski nafta baasil küttega parem kui taimsel baasil kütusega, põhjus sama, estrid ladestuvad detailidel ja pump jääb kinni, sama teema on ka kolvirõngastega, keevitab ilusti kinni.
Puhta õliga kannatab sõita sooja ilmaga ja pikki otsi ning enne sõidu lõpetamist minna uuesti nafta baasil kütusele üle.
Dad.
Voolikute "üles sulamine" on siiski rohkem biodiisli probleem, sest õli sisaldab mitmesuguseid suhkruid ja nende kättesaamiseks on kõige odavam kasutada metanooli, küll aga ei ole enamus kummivoolikuid piiritusekindlad, seepärast ka "sulavad". Puhta õliga sõitmine võrdub tavadiilile suhkru segamisega, koos kogu sellest tulenevate rõõmudega.
Suurema mootori korral kannatab nalja teha aga mikromootorite juures on tagajärjed katastroofilised. Pumba määrmine on siiski nafta baasil küttega parem kui taimsel baasil kütusega, põhjus sama, estrid ladestuvad detailidel ja pump jääb kinni, sama teema on ka kolvirõngastega, keevitab ilusti kinni.
Puhta õliga kannatab sõita sooja ilmaga ja pikki otsi ning enne sõidu lõpetamist minna uuesti nafta baasil kütusele üle.
Dad.