08-12-2009, 11:30 AM
python Kirjutas:Täislisadega w201 tühimass ülatub ca 1350 kg.
Aretusteks oleks mõistlik võtta ligi 16v kere, millega oleks hiljem tunduvalt vähem tööd, kuna tal teine silla ja ülekande osa.
Sellele istuvad 124 diffrid mida on kergem näiteks lukuga leida, tava 190 peab vahetama selleks ka poolassid ja kardaani. Samuti võib vahetada w124 suuremaid pidureid, 16v kasutab r129 kääntelge ja rummu. Isega c32, c55 pidurid istuvad ette. Kast on parem....jne.
Mõte hea, aga siis kujuneb projekti alghind kohe 40-50k kõrgemaks. Ja siis juba teeks turboga 16V, mitte enam R6 mootoriga või R6+turbomootoriga.
Viimasel on lihtsalt liiga palju momenti kohe algusest.
Küsimus: Kas 717.450 kasti toodeti mõlema tootja poolt, Getrag ja ZF ? Rayner, viska pilk kastile peale ja vaata, kes on tootja.