07-12-2009, 01:37 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-12-2009, 01:59 AM ja muutjaks oli ville.)
Teiseks: Milleks sulle siis airmatic, peegelsiledatel teedel sõitmiseks või, siis pole nagu vahet kas tavavedrustus või õhk...aimaticu eelised tulevadki välja just viletsamates teeoludes.
[/quote]
OK, sellega olen nõus, lihtsalt ABC on vastupidavam, aga kui midagi läheb siis kallim, pump 22000, esimesed amordid 24000 tk ja tagumised 19000 tk või oli vastupidi ei mäleta täpselt. Aga Airmaticuga seoses on igaüks seal midagi vahetanud ja ka päris kallis lõbu. Muidugi palju sõltub eelmisest omanikust, kuidas ta mida hooldada on lasknud. ABC hooldusest teab R129 päris palju, tal mingid spets puhastus ained(teistel Eestis pole) ja õige õli.
Aga teemasse, hooldused neil päris kulukad, iga 100tkm tagant tuleb vahetada ka küünlad v8 16tki ja v12 24 tki, tki hind koos kummilutiga 325 eeki. Airmaticuga silldade hooldus/remont ca 25000, ABC-ga tiba odavam, kuna sillad teise ehitusega, õõtsad ca 4500 tk, sarniirid 300-400 tk. Kütuse kulu mntl 9-9,5, linnas 15-17 ja keskmine 13,5-15. Kõik oleneb saapa raskusest. Kui genekat peaks vaja minema siis A-osa ca 26000 ja B-osa ca 17000, starter ca 19000.
Kui kõiki uusi osi osta ei raatsi, siis kindlasti kõige parem valik 500ne, neid on romulates küll, teistele väga raske kasutatud osa leida. Ise julgeksin soovitada veel 320CDI mootoriga, kütet ei rüüpa hullult ja hooldused ka odavamad, kuigi 145/150 kw ja diisel- maitse asi. Kui võimalust siis vaata alates 2003 ehk peale facelifti autosid.
[/quote]
OK, sellega olen nõus, lihtsalt ABC on vastupidavam, aga kui midagi läheb siis kallim, pump 22000, esimesed amordid 24000 tk ja tagumised 19000 tk või oli vastupidi ei mäleta täpselt. Aga Airmaticuga seoses on igaüks seal midagi vahetanud ja ka päris kallis lõbu. Muidugi palju sõltub eelmisest omanikust, kuidas ta mida hooldada on lasknud. ABC hooldusest teab R129 päris palju, tal mingid spets puhastus ained(teistel Eestis pole) ja õige õli.
Aga teemasse, hooldused neil päris kulukad, iga 100tkm tagant tuleb vahetada ka küünlad v8 16tki ja v12 24 tki, tki hind koos kummilutiga 325 eeki. Airmaticuga silldade hooldus/remont ca 25000, ABC-ga tiba odavam, kuna sillad teise ehitusega, õõtsad ca 4500 tk, sarniirid 300-400 tk. Kütuse kulu mntl 9-9,5, linnas 15-17 ja keskmine 13,5-15. Kõik oleneb saapa raskusest. Kui genekat peaks vaja minema siis A-osa ca 26000 ja B-osa ca 17000, starter ca 19000.
Kui kõiki uusi osi osta ei raatsi, siis kindlasti kõige parem valik 500ne, neid on romulates küll, teistele väga raske kasutatud osa leida. Ise julgeksin soovitada veel 320CDI mootoriga, kütet ei rüüpa hullult ja hooldused ka odavamad, kuigi 145/150 kw ja diisel- maitse asi. Kui võimalust siis vaata alates 2003 ehk peale facelifti autosid.