06-12-2009, 02:57 PM
Tere! Miks sa arvad, et differ ja poolteljed nõrgad on? On see külajutt või kogemus?
Minu kogemus on 221hp ja 330Nm`i tagaratastest, 1.8 difri + pooltelgedega.
Materjalid on samad, jupid tulevad ühe liini pealt, mis vahet seal on, kas on tegemist 1.8 või 2.6 mootoriga varustatud kerega.
M103 2.6 mootor on peaaegu sama raske, kui M104 3.2 - vaja lihtsalt 2.6 esivedrusid + stabikat, pidurid saaksid ka 2.6 ventileeritavad panna.
ARK`s on reaalne arvele saada, iseasi, kui palju närvirakke sa viitsid asjaajamise peale kulutada, mina hindasin oma tervist rohkem.
Asi on väga lihtne, eriti lihtne on siis, kui sul on doonorauto ja see on sul olemas.
Kõik on bolt-on.
Ahjaa, radikat oleks ka suuremat vaja, kui R4 W201'l.
Minu kogemus on 221hp ja 330Nm`i tagaratastest, 1.8 difri + pooltelgedega.
Materjalid on samad, jupid tulevad ühe liini pealt, mis vahet seal on, kas on tegemist 1.8 või 2.6 mootoriga varustatud kerega.
M103 2.6 mootor on peaaegu sama raske, kui M104 3.2 - vaja lihtsalt 2.6 esivedrusid + stabikat, pidurid saaksid ka 2.6 ventileeritavad panna.
ARK`s on reaalne arvele saada, iseasi, kui palju närvirakke sa viitsid asjaajamise peale kulutada, mina hindasin oma tervist rohkem.
Asi on väga lihtne, eriti lihtne on siis, kui sul on doonorauto ja see on sul olemas.
Kõik on bolt-on.
Ahjaa, radikat oleks ka suuremat vaja, kui R4 W201'l.
rayner001 Kirjutas:mul on endal olemas matsu pannud e320
kui ma ehitaks 3,2-se mootori sinna vahele
mis ma tagasillaga pean tegema...kutsikal differ ja poolteljed nõrgad ju
kas esiots liiga raskeks ei muutu
kas ARK-is arvele saab võtta?
jne
mis on sellise ettevtmise juures suurimad problemid ja mured???
ma usun et seda asja on nii mõnigi ette võtnud
ei taha väga jalgratast leiutama hakata