06-12-2009, 01:27 PM
JAh, seda Heinar mõtleb.
Üldiselt kui keerata hüdromuhv hooratta külge ära (mida mitte mingil juhul teha ei tohiks) ja seejärel kast mootori külge - siis enamsti see õnneks ei õnnestu ning starter ei jõua hooratast ringi vedada. Muhvi nuudid on nii pikad, et poob kinni kasti vända.
Üks koht, kust tulla võib on simmerling, teine koht on õlipumba tihend (see suur papist tihend, kui see katki läinud ja kuskilt kahekorra on, siis on ka leke).
Kui õli tase on liiga suur, siis on lööb simmerlingi vahelt ka üleliigse õli välja - keegi peab survele järgi andma ja üldiselt kipub see simmerling olema, mitte tuulutus, just koha peal käiates.
Üldiselt kui keerata hüdromuhv hooratta külge ära (mida mitte mingil juhul teha ei tohiks) ja seejärel kast mootori külge - siis enamsti see õnneks ei õnnestu ning starter ei jõua hooratast ringi vedada. Muhvi nuudid on nii pikad, et poob kinni kasti vända.
Üks koht, kust tulla võib on simmerling, teine koht on õlipumba tihend (see suur papist tihend, kui see katki läinud ja kuskilt kahekorra on, siis on ka leke).
Kui õli tase on liiga suur, siis on lööb simmerlingi vahelt ka üleliigse õli välja - keegi peab survele järgi andma ja üldiselt kipub see simmerling olema, mitte tuulutus, just koha peal käiates.