01-12-2009, 10:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-12-2009, 10:53 PM ja muutjaks oli Uku.)
V@hh Kirjutas:Mitmetes postides lööb välja eht eestlaslik joon. A la - Kui oleks palju raha ostaks selle ja selle auto.
Kui minul oleks palju raha ostaks omale korraliku maja, et oleks turvaline koht vanaduspäevil.
Ja kui jääks raha üle sõidaks edasi 124 ga ja otsiks saksast või mikidemaalt korraliku originaalse 300SDL i.
PS. Minu jaoks kõik MB d mis tulid peale W140 ja W124 vaimustust ei ärata, ehk teisiti öeldes- emotsioone= null.
Ning ei maksa seda postitust kellelgi isiklikult võtta
Sekundeerin. Keegi juhtus nägema dokumentaalfilmi Swedbanki tegemistest Baltikumis? Vahepeal oli küll päris humoorikas näha, kuidas tüübid endale Porschesid kokku ostsid. Võiks teha saate "Naabrist parem", kus siis üks tropp saab teisele tropile öelda - mul on liising suurem kui sul.
Välismaal seisab väga palju vähekasutatud vanemaid autosid. Alles siin huvi pärast uurisin mobile.de'st 5. seeria E39 kerega BMW-sid. Kuskil 7000EUR eest saaks kätte hooldusajalooga salongis seisva 1996 523iA, läbisõiduks 59000 km. Mis sellisel autol viga oleks? Mitte midagi.
Kui paljud selliseid toovad? Väga vähesed. Parem on vinguda oma 500000 km sõitnud endise takso üle ning unistada uuest Toyotast. Paljudele on palju lahedam sõita UUE odava autoga, sest see on ju nii "vaikne", "mugav" ja "pommikindel". Keegi ei taha Saksamaalt korraliku kasutatud autot tuua.
Autotööstus on viimase kümnendi jooksul drastiliselt muutunud. Nüüd on kõik üles ehitatud varuosade tootmisele, mitte vastupidavusele. See pole mingi "naised saunas rääkisid" jutt, seda võid kuulda pea iga remondimehe käest. Olete ju lugenud küll, kuidas MB asjapulgad kunagi "kurtsid", et W126/W201 jt mudelid olid liiga hästi tehtud. Enam sellist asja ei juhtu. Vaadake, kui vähe on uusi autosid, mida saab tõesti vastupidavaks pidada. Mudelid vahetuvad tihti - kui vanasti lasti uus mudel välja ca 8-10 aasta tagant, siis nüüd on see aeg 2x, äärmiselt juhul 3x lühem. Tehke omad järeldused.
Nimi ja reputatsioon müüvad. Ja kui nad müüvad piisavalt hästi, võib selle arvelt kvaliteedikontrolli natuke lõdvemaks lasta. Tootja ei pea ennast enam inimestele tõestama, et nad kvaliteetset kraami teevad - neil on pikk ajalugu ja palju legendaarseid mudeleid ette näidata.
Ja see ei käi sugugi ainult Mercedes-Benzi kohta.