01-12-2009, 10:08 PM
Minu viga, oleks pidanud VIN koodist alustama auto kuhu kogu kama peale läks ja mille kombi-instrument: WDB2020221F107623
Selle tahhokaga on nüüd 2 inimlikku varianti: 1) Võtta näiteks w124 diisli kellade plokk (vedeleb üleliigne garages), lõhkuda laiali ja võtta sealt tahhoka asendi mootor/jms vajalikud asjad ja installida oma kelladeplokki. - vaatasin, peaks olema teostattav. Väiksema jaotusega (diisli) rpm taust kah tegelikult juba olemas.
2) variant leida diisel 202 kelladeplokk, see variant muidugi keerulisem, teadagi kuna palju neid pole, ma mõtlen analoog baasil, vaja siis ju pmst om601 mootoriga w202 leida... minu masinal CAN-i vist veel pole, niipalju kui mootori jms skeeme olen uurinud. Can vist tuli 1995 lõpp/96 ja edasi?
teise variandiga oleks jääks ilmselt sama jama, ikka oleks tarvis teada, mis pin-i alla eelsoendus releepealt tulev +12 ning tahho signaal lasta, kuna autopoolne juhtmestik ju jääb vana.
Ärge küsige miks ma sellise asjaga jamada viitsin...lihtsal, põnev ka natuke juba
Selle tahhokaga on nüüd 2 inimlikku varianti: 1) Võtta näiteks w124 diisli kellade plokk (vedeleb üleliigne garages), lõhkuda laiali ja võtta sealt tahhoka asendi mootor/jms vajalikud asjad ja installida oma kelladeplokki. - vaatasin, peaks olema teostattav. Väiksema jaotusega (diisli) rpm taust kah tegelikult juba olemas.
2) variant leida diisel 202 kelladeplokk, see variant muidugi keerulisem, teadagi kuna palju neid pole, ma mõtlen analoog baasil, vaja siis ju pmst om601 mootoriga w202 leida... minu masinal CAN-i vist veel pole, niipalju kui mootori jms skeeme olen uurinud. Can vist tuli 1995 lõpp/96 ja edasi?
teise variandiga oleks jääks ilmselt sama jama, ikka oleks tarvis teada, mis pin-i alla eelsoendus releepealt tulev +12 ning tahho signaal lasta, kuna autopoolne juhtmestik ju jääb vana.
Ärge küsige miks ma sellise asjaga jamada viitsin...lihtsal, põnev ka natuke juba