01-12-2009, 04:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-12-2009, 04:01 PM ja muutjaks oli T6nu.)
põhh Kirjutas:aga mõte jääb ikka samaks - miks osta ülikallist ja uut autot (slangipikenduseks on andeks antav), kui sellega käiakse ainult tööl, poes ja lapsel lasteaias järel. pealegi, kui kuupalgaks on X eeki ja liising kaskoga on X+Y eeki, siis ei oleks see nagunii võimalik. pealegi eestis pole teid, kus seda nautida ja lõuna euroopa kiirteed jäävad rahakoti raadiusest välja. võib võtta ka '98 corolla või '02 mazda 6 - normaalsed ökod masinad ju. kui otsitakse mugavust, siis usa raud on hea - chrysler sebring näiteks - istmed on mugavamad kui tugitoolid. näiteid on lõputult.
Nii üldistavat teksti ikka annab välja mõelda a´la "maailma majanduskriisi on põhjustanud riigipeade läbi mõtlemata otsused."
Kui sa ei too ühtki konkreetset näidet, summasid jne välja, siis sellist tühja mulli jääbki ajama.
Ok, sinu jutu järgi on vanem auto 100% soodsam, kui uuem- ülalpidamisest, kuni auto hinnani välja. Jah, muidugi on odavam, kui on enda garaas olemas ning aega küll ja enamgi veel, et auto hooldusega suuremas osas ise tegeleda. Aga ära ei maksa unustada ka seda, et selle ajaga, mille veedad autot remontides, võiks teenida kasvõi raha või veeta perega- kui tegemist ikka oma ala spetsialistiga, tuleks töö tegemine soodsam välja, kui auto kallal tegutsemine- sinna sisse võib arvestada kõik eeltöö enne remondi algust, juppide muretsemine jne. Kui ikka plaani pole autoremondi lukksepaks hakata või hobi korras ntx W126 MB-d taastada, siis ei ole asjal ju sügavat pointi sees.
Veel enam- olen ise sellega kokku puutunud ja ka tuttavad sellega kokku puutunud- paljudele vanematele autodele ei soovita isegi diagnosti teha. Sõltumata tunnihinnast või millestki muust. Ja kui nii jääb auto seisma nädalaks-paariks, või isegi kuuks, siis ajuk...pp ei tasu seda rahalist säästu elusees ära.
Mugavus maksab. Ja ka aeg maksab midagi. Ok, vanemal autol ei pea liisingut maksma- aga kui ntx KE-Jetronic ühel hetkel pikalt saadab, siis on suht nadi pool aastat uurimistöödega ja varuosa otsingutega tegeleda ning lõbusalt bussiga last lasteaeda viia.
Kokkuvõtteks- kui saaks, võtaks ise ilmselt tuttuue W126 pika kere ja kõikide lisadega MB, millel 320CDI mootor peal- igapäeva sõitudeks. Ja ... midagi (MB puhul on valik liiga suur, et siia välja tuua) pühapäeva autoks, mida saaks kord nädalas poputada.