01-12-2009, 01:55 PM
Väga sprtsiifilised küsimused. Ma arvan, et sellele ei oska 100% peast meist mitte keegi vastata ilma ,et eelnevalt systeemi oleks uurinud.
Selleks , et sellega tegeleda on vaja lähteandmeid.... VIN kood mõlema masina kohta. Nii selle kust on mootor ja muud asjad pärit, kui ka selle , kus asub Kombi-Instrument.
Seal on neid varjanti nii palju erinevaid ja peast öelda pole lihtsalt võimalik. Näiteks osad vanemad diislid said oma tahoka ültse kliima juhtplokilt, see omakorda sai kompressori kiirusanduri käest. Sul on aga tegemist tunduvalt uuema generatsiooni masinaga ja seal võis tahokas liikuda üle can-i juba (pead ei anna praegu) kuid kui oligi veel analoog signaal, siis RAUDSELT ei pruugi signaali sagedused kiiruse ja tahomeetri skaalaga kokku minna. Üldiselt päris suur ettevõtmine see tahoka paika ajamine .Sama probleem ka kiirussignaalidega. vaja hakata vahele ehitama signaali generaatorit(kas siis kordistit või hakata hambaid vähemaks korjama signaalist)
Selleks , et sellega tegeleda on vaja lähteandmeid.... VIN kood mõlema masina kohta. Nii selle kust on mootor ja muud asjad pärit, kui ka selle , kus asub Kombi-Instrument.
Seal on neid varjanti nii palju erinevaid ja peast öelda pole lihtsalt võimalik. Näiteks osad vanemad diislid said oma tahoka ültse kliima juhtplokilt, see omakorda sai kompressori kiirusanduri käest. Sul on aga tegemist tunduvalt uuema generatsiooni masinaga ja seal võis tahokas liikuda üle can-i juba (pead ei anna praegu) kuid kui oligi veel analoog signaal, siis RAUDSELT ei pruugi signaali sagedused kiiruse ja tahomeetri skaalaga kokku minna. Üldiselt päris suur ettevõtmine see tahoka paika ajamine .Sama probleem ka kiirussignaalidega. vaja hakata vahele ehitama signaali generaatorit(kas siis kordistit või hakata hambaid vähemaks korjama signaalist)