30-11-2009, 02:15 AM
Mina isiklikult jään siiski oma liistude juurde. See pole mingi kadeduse jutt, et näe keegi avastas KE valemi ja mul nüüd tööd vähem. Ei hakka ma 100 m2 põrandat valama garaazi, kui mul seda elus ühe korra vaja teha. Kutsun ikka mehe, kes teab täpselt , kui palju on vaja valada ja kas on ka armatuuri sisse vaja, või sobib fiiber betoon. Kindlasti saan ma sellega ise ka hakkama, kui piisavalt netist lugeda, uurida tegijate käest ja pärast laenutusest helikopter lihvimiseks võtta. Enne aga läheb see põrand mul 2 korda nässu ja hiljem autoga peale sõites lööb mõrad sisse.
Oma kogemuste kohapealt võin küll ütelda, et enamus inimesi ei tahagi teada, kuidas see asi tööle sai. Eks ta tahab küll, et sa talle seletad ära mis ja miks , kuid kui oluline see talle oli??????
Ma arvan, et see ongi normaalne, et kõik ei saa siin maailmas kõike teada sest süsteemid lähevad liiga spetsiifiliseks . Et millestki aru saada ja teada, tuleb omada väga palju eelteadmisi. Muidu lihtsalt ei saa pilti tervikult kokku. Kui kellegi on KE kohta küsimusi, siis olen ikka alati püüdnud vastada. Kuid kui küsitakse, et miks E200 hommikul käima ei taha jääda, ja hiljem on ka enamvähem halb ,siis ma tõesti ei tea. Võin ainult oletada . Asja on vaja näha , katsuda ja siis ongi võibolla 15 min ja asi korras.
Oma kogemuste kohapealt võin küll ütelda, et enamus inimesi ei tahagi teada, kuidas see asi tööle sai. Eks ta tahab küll, et sa talle seletad ära mis ja miks , kuid kui oluline see talle oli??????
Ma arvan, et see ongi normaalne, et kõik ei saa siin maailmas kõike teada sest süsteemid lähevad liiga spetsiifiliseks . Et millestki aru saada ja teada, tuleb omada väga palju eelteadmisi. Muidu lihtsalt ei saa pilti tervikult kokku. Kui kellegi on KE kohta küsimusi, siis olen ikka alati püüdnud vastada. Kuid kui küsitakse, et miks E200 hommikul käima ei taha jääda, ja hiljem on ka enamvähem halb ,siis ma tõesti ei tea. Võin ainult oletada . Asja on vaja näha , katsuda ja siis ongi võibolla 15 min ja asi korras.