26-11-2009, 02:58 AM
Paaki ei tohi tulla üleliia suur rõhk. Siis peab avanema ülerõhu klapp,mis laseb selle auru läbi söefiltri õue. Paaki ei tohi tekkida ka üleliia alarõhku. Muidu kisub paagi kortsu. Siis avaneb jällegi alarõhu klapp. Mootor ju pidevalt vähendab paadis olevat küttekogust ja see iseeneset tekitab paaki alarõhu. Lisaks sellele on bensiinil omadus aurustuda ja seda teeb ta meelsasti , kui vähe sooja saab. Siit tekib jälle ülerõhk. Mootorid samas jälle imevad seda aurustunid bensiini töödates sisselaskesse ja põletavad ära. Ühesõnaga käib see paak pidevalt nüüd ühes kui ka teises suunas nagu akordion. Seda küll 0,2bar ulatuses. Siiski alarõhku ikkagi paaki väga ei lasta tekkida,Pigem tekib sinna ülerõhk. Nii et see on täiesti normaalne, et paagis on ülerõhk . Mis muidu diislimehed räägivad. Pole kunagi täheldanud diisli paagis ülerõhku. Ilmselt ta ei aurusta nii vägevalt. Olen kunagi diislil täheldanud, et alarõhu klapp laseb paaki rõhku juurde töötava mootoriga . Tükk aega sai mõtiskletud, mis see vahepeal piniseb :-D Aga kui sul lukoili küttega paak ei susise, ?????? Siis on kaks asja.... kas on pidevalt juhtunud see hetk, kus paagist on just aur ära imetud, või siis lukoili küte ei aurustu :-D Bensiin peab muidu hästi aurustuma.