18-11-2009, 11:33 PM
Kui starteraku käiata tühjaks, siis kaotab ta koheselt 20-30% oma mahtuvusest. Käivitamisel on isegi olulisem tema sisetakistus- see nii järsku ei halvene, seega ei pane mahtuvuse langust alguses tähelegi. Loogiline on järeldada, et osaliselt mahtuvust kaotanud akut ei ole enam võimalik 100% täis laadida. Starter akud on need mis on ka odavama hinna klassi akud. Voldid ei määra aku korrasolekut mahutavus määrab.
Võin öelda täiesti nii ,et rääkisin akukeskuses inimestega juttu ja omast kogemusest. Oman 1998a w202 millel oli siis kas 95 või 98a tehase originaal Varta aku mis KESTIS 10,5 aastat. Ärge nüüd hakkake kisama ,et ei ole võimalik. On küll ja seda sellepärast ,et tegu pole starter akuga tavalise happe akuga. Ning kõige tähtsam tehastele tootmisel on kvaliteedi kontroll karmim. Sama kehtib ka moode varuosadega hea näide on omast kogemusest BMW E39 kojamehed Originaal kojamehed BMW logoga on bosch toodang United motors pakub 2aastat garantiid kui nad ise need paogaldavad kah muidu kuus kuud. Tõesti kojamehed kestavad kah kuid kas nii kaua seda ma ei oska veel öelda aga Bosch enda originaal kojamees ei kestnud nädalatki.
Aku vahetamisel tegin täpselt sama nagu Marek vaatasin üle generaatori tootlikuse maksimum mõõdud ja poetasin sinna pessa plus batery 110A tavalise happe aku. Tööd on see teinud juba 1,5a ja ei saa kurta et midagi oleks hapu just sai autot koristatud muusika mängis kaks tundi ja ei mingit märki tühjenemisest. Ära tasuks märkida ,et akut kiusasid kaks võimendit ja neil mõlemal 90A eest kaitset seega meeldiva kuulamisega (mitte valjusti) voolu nõudlust samapalju kui mõni väike aku toota suudab.
Tahan sellega seda öelda kestavad ka no name akud kui auto magavas asendis tarbimine ok (ca 0,05A) ja kui ei käiata seda akut TÄIESTI TÜHJAKS.
Tähtis ,et akui ei ole seisnud kaua laos ka vananedes kaotab aku mahutavust.
võin öelda ,et no name aku 110A maksab keskelt läbi 1400eek ja Bosch silver (kõige kangem s6 peaks olema) 105A kuskil 2400-2600eek. Mõlemad kestavad korralikult hooldades 2aastat.
Võin öelda täiesti nii ,et rääkisin akukeskuses inimestega juttu ja omast kogemusest. Oman 1998a w202 millel oli siis kas 95 või 98a tehase originaal Varta aku mis KESTIS 10,5 aastat. Ärge nüüd hakkake kisama ,et ei ole võimalik. On küll ja seda sellepärast ,et tegu pole starter akuga tavalise happe akuga. Ning kõige tähtsam tehastele tootmisel on kvaliteedi kontroll karmim. Sama kehtib ka moode varuosadega hea näide on omast kogemusest BMW E39 kojamehed Originaal kojamehed BMW logoga on bosch toodang United motors pakub 2aastat garantiid kui nad ise need paogaldavad kah muidu kuus kuud. Tõesti kojamehed kestavad kah kuid kas nii kaua seda ma ei oska veel öelda aga Bosch enda originaal kojamees ei kestnud nädalatki.
Aku vahetamisel tegin täpselt sama nagu Marek vaatasin üle generaatori tootlikuse maksimum mõõdud ja poetasin sinna pessa plus batery 110A tavalise happe aku. Tööd on see teinud juba 1,5a ja ei saa kurta et midagi oleks hapu just sai autot koristatud muusika mängis kaks tundi ja ei mingit märki tühjenemisest. Ära tasuks märkida ,et akut kiusasid kaks võimendit ja neil mõlemal 90A eest kaitset seega meeldiva kuulamisega (mitte valjusti) voolu nõudlust samapalju kui mõni väike aku toota suudab.
Tahan sellega seda öelda kestavad ka no name akud kui auto magavas asendis tarbimine ok (ca 0,05A) ja kui ei käiata seda akut TÄIESTI TÜHJAKS.
Tähtis ,et akui ei ole seisnud kaua laos ka vananedes kaotab aku mahutavust.
võin öelda ,et no name aku 110A maksab keskelt läbi 1400eek ja Bosch silver (kõige kangem s6 peaks olema) 105A kuskil 2400-2600eek. Mõlemad kestavad korralikult hooldades 2aastat.