18-11-2009, 08:01 PM
R129 Kirjutas:Virgo katsu enne natukene sügavamalt mõelda kui veakoodidest sõna võtad. Need koodid ja ARVARIIREŽIIM on ühed tänuväärt asjad - ilma oleks mootorid väga kiirelt õhtal. See, et Sul autot remontida ei osatud on teine teema. Kujuta nüüd näiteks ette lambda ja õhukulumõõtja väärtuste erinevust (üks on katki). Mis saab siis - kumma järgi kütet kallame. Kas õhukulumõõtja järgi või viime ka lambda näitu korrektiive sisse. Valesti tehes põletad kolvid suht ilusti ära. Analoogne on automaatne gaasi pedaali andur. Krt kui seal veakoode ja arvariirežiime poleks juhtuks ikka väga põnevaid momente kui pedaali asendi andur katki läheb j auto järsku gaasi põhja lööb - sest andur ju tellib seda.
Ei ole A klassi spetsialist kuid F on tavaliselt käigukasti viga (minu lühikene kogemus). Automaatkast - manuaalse vahetusega. Äkki on vastupidi? Milline käigukang autol on? Mis tähed seal peal on?
Arusaadav, et see on vajalik. Kuid, ma ikka veidi jonniks veel. Toon näite, et E220CDI 2000a ei käivitu ja täiesti võimatu on välja lugeda, et süüdlane on nuki asendi andur. Konkreetse juhtumi kallal tegutses Vanakuuli Sass (mitte et ma temast lugu peaks). Natuke ebanormaalne ju, et kõik mu kogemused on vaid negatiivsed seoses Mercedes-Benz diagnosti ja avariireziimiga, aga nii kahjuks on. Kõik "spetsid" vaid lasevad juppe vahetada ja viga ei leita. Kahjuks pole need kogemused vaid ühe mersuga. Seevastu kahe ülejäänud Saksa kvaliteetautoga selliseid jamasi pole never olnud. Kui ikka viga, siis diagnost näitab ja saab kohe ÕIGE osa vahetatud. Lihtsalt kurvaks teeb, et minu silmis hinnatud autoga taolisi jamasi kaasneb.
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
www.harteron.ee