18-11-2009, 07:26 PM
Virgo katsu enne natukene sügavamalt mõelda kui veakoodidest sõna võtad. Need koodid ja ARVARIIREŽIIM on ühed tänuväärt asjad - ilma oleks mootorid väga kiirelt õhtal. See, et Sul autot remontida ei osatud on teine teema. Kujuta nüüd näiteks ette lambda ja õhukulumõõtja väärtuste erinevust (üks on katki). Mis saab siis - kumma järgi kütet kallame. Kas õhukulumõõtja järgi või viime ka lambda näitu korrektiive sisse. Valesti tehes põletad kolvid suht ilusti ära. Analoogne on automaatne gaasi pedaali andur. Krt kui seal veakoode ja arvariirežiime poleks juhtuks ikka väga põnevaid momente kui pedaali asendi andur katki läheb j auto järsku gaasi põhja lööb - sest andur ju tellib seda.
Ei ole A klassi spetsialist kuid F on tavaliselt käigukasti viga (minu lühikene kogemus). Automaatkast - manuaalse vahetusega. Äkki on vastupidi? Milline käigukang autol on? Mis tähed seal peal on?
Ei ole A klassi spetsialist kuid F on tavaliselt käigukasti viga (minu lühikene kogemus). Automaatkast - manuaalse vahetusega. Äkki on vastupidi? Milline käigukang autol on? Mis tähed seal peal on?