17-11-2009, 10:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-11-2009, 11:00 PM ja muutjaks oli hents99.)
Asi pole üldse kere tähises, et kas W201 asjad sobivad W124`le.
Kui sa mõtled M104 otsast 717.450 kasti, siis see kast istub 2-massilise hooratta otsa, mis on iseensest suht jama, kui arvestada mootori forsseerimist. Ehk KISS (Keep it simple, stupid!)
2-massilise hooratta saab panna mistahes Mercedes-Benz ridamootori otsa, iseasi, kuidas saad mootori pöördeid lugema, sest hooratta taga on vastavalt silindrite arvule 2 korda vähem hambaid/labasid (6 sil mootoril 3 ja 4 sil mootoril 2 laba), mis annab omakorda signaali süüte andmiseks.
Ehk teisisõnu, targem oleks üle minna progetavale ajule või veel parem, kasutada getrag 717.404 kasti, mille leiab 16V Mercedes-Benz otsast.
.404 kast on sisuliselt mudelinimega Getrag 275Z, mille sarnast leiab ka E30 M3 alt.
See kast kasutab tavahooratast ja on R4 mootorile sobilik.
Edit: Mõlemad on siis dog-leg kastid. Neid kaste on VÄGA raske ära tappa, ainuke asi, mis peab hea olema - ÕLI, mida saab minult.
Kui sa mõtled M104 otsast 717.450 kasti, siis see kast istub 2-massilise hooratta otsa, mis on iseensest suht jama, kui arvestada mootori forsseerimist. Ehk KISS (Keep it simple, stupid!)
2-massilise hooratta saab panna mistahes Mercedes-Benz ridamootori otsa, iseasi, kuidas saad mootori pöördeid lugema, sest hooratta taga on vastavalt silindrite arvule 2 korda vähem hambaid/labasid (6 sil mootoril 3 ja 4 sil mootoril 2 laba), mis annab omakorda signaali süüte andmiseks.
Ehk teisisõnu, targem oleks üle minna progetavale ajule või veel parem, kasutada getrag 717.404 kasti, mille leiab 16V Mercedes-Benz otsast.
.404 kast on sisuliselt mudelinimega Getrag 275Z, mille sarnast leiab ka E30 M3 alt.
See kast kasutab tavahooratast ja on R4 mootorile sobilik.
Edit: Mõlemad on siis dog-leg kastid. Neid kaste on VÄGA raske ära tappa, ainuke asi, mis peab hea olema - ÕLI, mida saab minult.