15-11-2009, 09:49 AM
Kasuta otsingut sõnadega K-Jetronic või KE-Jetronic. Koduste vahenditega diagnoosimiseks on juhendid olemas. Tõsi, selleks peab ikka midagi autost ja mootorist teadma ka...
Rõhk peab olema 5+ bar ja seda silma järgi juba ei määra.
Pihustid ei tohi tilkuda, kui õhk õhukulumõõtjast läbi ei liigu (ketas on täiesti üleval) - mootor ei tööta. Pihustid ise siin süüdi olla ei pruugi, kütusevoolu peab sulgema pritsepea.
MB pritsel liigub ketas allapoole...
Pealkirja ja esimese postituse stiili järgi soovitan pigem kohe otsida lähim pädev remondikoht - ka see teema on olemas
Mehhaaniline pritsung on küll lollikindel, kuid seda on võimalik asjatundmatu "remondiga" lihtsalt ära rikkuda ning parandamine läheb siis kalliks.
Rõhk peab olema 5+ bar ja seda silma järgi juba ei määra.
Pihustid ei tohi tilkuda, kui õhk õhukulumõõtjast läbi ei liigu (ketas on täiesti üleval) - mootor ei tööta. Pihustid ise siin süüdi olla ei pruugi, kütusevoolu peab sulgema pritsepea.
MB pritsel liigub ketas allapoole...
Pealkirja ja esimese postituse stiili järgi soovitan pigem kohe otsida lähim pädev remondikoht - ka see teema on olemas
