08-11-2009, 03:25 PM
Elektrisüsteemi näpitud vähemalt märgatavalt ei ole. Kõik paistab originaal olevat. Voolu mahajooks on ka mõõdetud, ja ühtegi tarbijat ei ole järgi. Seda on kontrollitud nii ampermeetriga elektriku juures, kui ka õhtul peale pikemat sõitu´(ca. 100 km) akujuhet maha võttes, siis hommikuks on ikka aku tühi teatud maani(praegune 100Ah uus Varta aku kestis 6 kuud).
Peale hommikust käivitamist, kui küünalde tuli kustub (umbes 6 sek), siis tester näitab 30 sek-i pinget 12,2. Pärast seda hakkab laadima 14,1. Vana genekaga( 70A) oli see tulem 11,1. Muul ajal, sõites või tühikäigul käies laeb genekas ilusasti 14V-ga. Ja testriga kontrollitud ka et justnimelt küünaldesse see vool kaob.
Muud põhjust ma asjal ei näe, kui et külmkäivitus (ja need 30 sek-i) tõmbab aku lihtsalt nii tühjaks, et genekas ei jõua lühikeste osõitudega seda täis laadida.
Kui relee tööd juhib andur, siis ilmselt see pistik kas lahti, või siis andur saba andnud.
Oskab aga keegi öelda kuskohas see andur asub? Ees üleval korpuse küljes kustkohast lõdvik radikasse läheb, seal on neid andureid 2 kindlasti kui mitte kolm. Vaatan pärast palju neid on seal.
Peale hommikust käivitamist, kui küünalde tuli kustub (umbes 6 sek), siis tester näitab 30 sek-i pinget 12,2. Pärast seda hakkab laadima 14,1. Vana genekaga( 70A) oli see tulem 11,1. Muul ajal, sõites või tühikäigul käies laeb genekas ilusasti 14V-ga. Ja testriga kontrollitud ka et justnimelt küünaldesse see vool kaob.
Muud põhjust ma asjal ei näe, kui et külmkäivitus (ja need 30 sek-i) tõmbab aku lihtsalt nii tühjaks, et genekas ei jõua lühikeste osõitudega seda täis laadida.
Kui relee tööd juhib andur, siis ilmselt see pistik kas lahti, või siis andur saba andnud.
Oskab aga keegi öelda kuskohas see andur asub? Ees üleval korpuse küljes kustkohast lõdvik radikasse läheb, seal on neid andureid 2 kindlasti kui mitte kolm. Vaatan pärast palju neid on seal.