04-11-2009, 01:20 PM
Mul maal seisab traktori peal mingi väga julm geelaku. Tavaliselt näeb käivitusprotsess välja nii, et 30 sekundit käiamist ja kuidagi õnnestub 40 a diisel turtsuma ajada. Paar korda aastas on vaja olnud laadida - sest traktori enda laadimine ei tööta.
SLil on samuti Geelaku - pole siiamaani alt vedanud (2,5 a). Kasutan võibolla 8 kuud aastas.
203 on samuti geelaku (2 aastat ja 0 probleemi). Igapäevases kasutuses.
Kusjuures akud ei olnud uued kui ma nad peale tõstsin. Nii et mehed investeerige mõnituhat VRLA akusse (VRLA = Valve Regulated Lead Acid) mis on valmistatud AGM-Tehnoloogiaga ja jääb ära see lõputu jamamine teil ära.
Mb kasutab HOPPECKE ning VARTA VRLA akusid.
Üks näide maailmatasemel akudest mis kestavad rohkem kui aastake.
12V 74AH 680A (EN) 2800.-
12V 95AH 760A (EN) 3500.-
Silberis on nende hinnad vastavalt 4000.- ja 5400.-
Aga on ka tigedamaid (näiteks 100 Ah) akusid mis mõeldud suure tarbimisega sõidukitele (näiteks MB originaal taksod), ning nende hinnad on Silberis veelgi kõvemad (kuni 7500 krooni akust) Aga noh see veab ka iga ilmaga 5,5 liitrise V12 mootori käima.
SLil on samuti Geelaku - pole siiamaani alt vedanud (2,5 a). Kasutan võibolla 8 kuud aastas.
203 on samuti geelaku (2 aastat ja 0 probleemi). Igapäevases kasutuses.
Kusjuures akud ei olnud uued kui ma nad peale tõstsin. Nii et mehed investeerige mõnituhat VRLA akusse (VRLA = Valve Regulated Lead Acid) mis on valmistatud AGM-Tehnoloogiaga ja jääb ära see lõputu jamamine teil ära.
Mb kasutab HOPPECKE ning VARTA VRLA akusid.
Üks näide maailmatasemel akudest mis kestavad rohkem kui aastake.
12V 74AH 680A (EN) 2800.-
12V 95AH 760A (EN) 3500.-
Silberis on nende hinnad vastavalt 4000.- ja 5400.-
Aga on ka tigedamaid (näiteks 100 Ah) akusid mis mõeldud suure tarbimisega sõidukitele (näiteks MB originaal taksod), ning nende hinnad on Silberis veelgi kõvemad (kuni 7500 krooni akust) Aga noh see veab ka iga ilmaga 5,5 liitrise V12 mootori käima.