02-11-2009, 01:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-11-2009, 01:36 PM ja muutjaks oli killer666.)
Soenduse mootori pöördeid muudab 1 plokk , mis asub aku taga , ligi pääseb kapoti alt. Soovitaks selle pistiku ja klemmid puhastada , samuti kontrollida , kas takistid v6i vedrud ja nende yhendused on k6ik korras.
Sealt läheb ka juhe otse puhurimootorisse , lase vool sisse ja vaata kas puhur ise töötab normaalselt. v6ibolla on harjad v6i lamellid läbi , siis ka vahest ei lähe ennem käima , kui p6rutust saab.
Nupu saab kätte lihtsalt. tuulutuse v6rede alt 2 kruvi , paar kruvi on veel kuskil jalgade juures. siis t6mbad ära soenduse 3 suurt nuppu ja keerad lahti sealt mutrid.
siis saad kätte keskkonsooli ja sealt alt on k6ik ilusti näha ja ligipääsetav.
Kui kogu see krempel on käes , siis v6iks panna ka uued soenduse paneeli tausta pirnid , et ei peaks mingi lähiajal jälle lahutama hakkma.
Olen märgand , et igaste lahkamistega on nii et kokkupannes enam m6ni pirn ei funka , ilselt siis p6rutuste ja mudimistega saavad need vanad ja väsind pirnid l6plikult otsa.
Sealt läheb ka juhe otse puhurimootorisse , lase vool sisse ja vaata kas puhur ise töötab normaalselt. v6ibolla on harjad v6i lamellid läbi , siis ka vahest ei lähe ennem käima , kui p6rutust saab.
Nupu saab kätte lihtsalt. tuulutuse v6rede alt 2 kruvi , paar kruvi on veel kuskil jalgade juures. siis t6mbad ära soenduse 3 suurt nuppu ja keerad lahti sealt mutrid.
siis saad kätte keskkonsooli ja sealt alt on k6ik ilusti näha ja ligipääsetav.
Kui kogu see krempel on käes , siis v6iks panna ka uued soenduse paneeli tausta pirnid , et ei peaks mingi lähiajal jälle lahutama hakkma.
Olen märgand , et igaste lahkamistega on nii et kokkupannes enam m6ni pirn ei funka , ilselt siis p6rutuste ja mudimistega saavad need vanad ja väsind pirnid l6plikult otsa.