24-10-2009, 11:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-10-2009, 11:50 PM ja muutjaks oli R129.)
kait Kirjutas:R129 Kirjutas:Kait milline käigukasti õlitoru kork oli? Mis värvi see pisike nippel seal oli? See 400 000 km pidi keegi küll veerand gaasiga vist sõitma ning autot eriliselt hoidma. Ma olen näinud 150 000 km läbinud V8 mootoriga iseneid kus kastist muda välja voolab.
Silber müüb 14 klassi üli vist 260 EEK liiter (oli vist selline hind).
722.6 kork on musta värvi. Kui ma ei eksi siis korgi lukusti oli punane. Miks küsid??
Vanematel, millel oli korgi all ka varras nedel oli punane kork.
Loomulikult on asi juhis kinni. V8 on ka midagi muud kui 130kw diisel.
Ma olen ju ka näinud kaste mis on sõitnud ~100th mille on naisterahvas kuskile lumevalli kinni ajand ja lihtsalt sisu ära "põletanud"
PS. sebisin endale just Shelli ATF 3403-M115 ~60kr/l. Millel pole muidugi erilist vahet kui kasti remondi hind on ~17th kr. Aga kui kasti remondi suurusjärk on ~2000.- siis on õli hinna vahe 8L pealt ikka päris tuntav.
Ise usun, et sõitis see masin 400th .10 õliga, sõidab ka edaspidi selle õliga.
KLui on punane "nippel" siis on esindus tehase korgi maha võtnud. Originaalis olev must kork ning nippel asendatakse musta korgi ja punase nippliga. TÕSI korki on võimalik ka nii maha võtta, et midagi aru ei saa, kuid käigukasti remontide ja teiste tööde juures (kus õli vahetatakse) on kirjas, et tuleb uus kork panna, et pärast oleks tuvastatav mitte originaal õli kastis. Nii, et vaevalt ta sama maslõõbiniga 400 tuhat käis.
10 klass on hea valik - auto kestab kindlasti hulka aastaid edasi, eriti kui talda ei anna ning mootoril ka võimu vähe mistõttu sidurikettad ei saa piina.
Aga võimsamatel pillidel - täna just üks 500 CL (ls 100 000 km) - oli meenuatas õli moodi ollust. Samamoodi oli ABC vedrustuse pump juba õhtal - sest ka seal ei käskinud tehas aloguses õli vahetada. nüüd on parandatud - on juba uus ja peenem filter ning õpetus kuidas pesu teha. Otsest käsku ABC õli vahetada vist veel ei ole - aga küll see millalgi tuleb Julgen arvata, et 70 % ABC vedrustusega pillidel (mille läbisõit on üle 100 000) on pumbad juba hõredad, aga noh see teine teema.
Ning vastus su küsimusele - MB on lihtsalt hobi minu jaoks, leib tulab muu tööga lauale.