22-10-2009, 06:01 PM
R129 Kirjutas:Teeme siis natukene puust.ok.7käigulisest ma saan aru ,et on vaja vahetada aga minu 96a.7226 peaks olema üpris pommikindel.Vähemalt hr.R129 asja selgeks teha,siiamaani 2a.olen saanud erinevaid soovitusi.Võtan ühendust.
Millal tuli 722.6 kast - 90ndate lõpous ja W210 mudelitel. Palju on sellest aega mööda? Kas kasti õlid muutuvad ajas (kui neid arendatakse) paremaks või sitemaks? Peale seda tuli 7 kast. Tee väikene arvutus kui mitu korda vahetab 7 kast viiesest käike rohkem (mitukümmend protsenti rohkem). Kuna seitsmes kast on "kõvema" loogikaga siis on ka tema käiguvahetus sujuvam - loe:temp tõuseb sidurites rohkem. Seda ei kannatuanud välja 12 klassi õli - tekkisid MEGA probleemid uute sõidukitega mille lahendus saabus koos 14 klassi õliga.
MB annab KOHUSTUSE 60 000 km järgi õli vahetada. See ei ole soovitus vaid KOHUSTUS remondiettevõtetele. Tõsi see kohustus tuli alles 2000+a, ehk hulga hiljem kui selgus, et õli ei ole eluaegne vaid tänu siduriketastetolmule ja temperatuurile muutub tema omadus (läheb libedaks). Need kaks on just NAG2 (7 käiku) puhul väga olulised.
Ma ausalt ei viitsi remondijuhendit ja õlide vastavustabelit erinevatele kastidele siia laadida - kui kohustus on vahetada iga 60 000 km järel ning ei ole lubatud kasutada 10 klassi õli.