22-10-2009, 02:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-10-2009, 02:32 PM ja muutjaks oli T6nu.)
põhh Kirjutas:T6nu Kirjutas:Ok, siis võid need teemad KÕIK läbi lugeda julgelt:
http://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110
Sest vahet pole ju, kas 83a või 2003a MB- kui kapotil sihik olemas, siis nad lagunevad, roostetavad kõik täpselt ühtemoodi
See, et nende välimus võib sarnasena tunduda, ei määra kõiki teisi parameetreid. Ühesõnaga- uus s-klass ka sarnaste tagatuledega, mis on mingil korealasel, kuid juppe ikka rohkem ja blablabla..
Get the point? U fail! Big time!
No deem h4rdc0r3 pwnz! (H)
Ühesõnaga 2000 diiselmootor ja 2002 on 2 täielikult erinevat asja ja täisesti uuemat tüüpi ehituse ja tööpõhimõttega Ükski tüüpviga ei ole sarnane jne
Ma ei kujuta ette, kustkohast sul selline kujutelm on üleüldse tekkinnud, et MB hoiab tüüpviga tootmises terve ühe põlvkonna, kannab selle tüüpvea üle järgmisele põlvkonnale, et Marek saaks sellest kirjutada ning alles siis parandavad selle ära..
MB-l on ainult 1 tüüpviga- kuluosad kuluvad ja neid tuleb vahetada.