20-10-2009, 02:15 PM
Sõltub, milleks...
Üldiselt on reaskuuene kolmeliitrine mootor vastupidavuse etaloniks. Alumiiniumvalu tõttu on ka kaal talutav. Tõsi, selle tellise kütusekulu linnaliikluse rütmis sõites on ikka pigem kahekohalise numbriga väljenduv. 9 liitrit on kas sihikindla ökonoomitsemise või megaheas korras oleva mootori tulemus.
Kahepoolene mootor pole ei liha ega kala.
Kahene on rahulik ja ökonoomne.
Turboga mootorid on ägedamad, kuid ka õrnemad kasutaja lolluste suhtes.
Automaatkast on mugavuse armastajale ja sellele, kes pidevalt käru veab.
Manuaalkast on sellele, kes tahab oma auto üle pidevalt ja vahetut kontrolli omada ning viimast tilka kütust kokku hoida (hee, pooleteisttonnise neli põlvkonda vana autogga iccc).
Töökindlad on mõlemad.
Mina võtaks muidugi kolmese turbomootori - hea dünaamika vastuvõetava kütusekulu juures ning üle keskmise vastupidavus.
Üldiselt on reaskuuene kolmeliitrine mootor vastupidavuse etaloniks. Alumiiniumvalu tõttu on ka kaal talutav. Tõsi, selle tellise kütusekulu linnaliikluse rütmis sõites on ikka pigem kahekohalise numbriga väljenduv. 9 liitrit on kas sihikindla ökonoomitsemise või megaheas korras oleva mootori tulemus.
Kahepoolene mootor pole ei liha ega kala.
Kahene on rahulik ja ökonoomne.
Turboga mootorid on ägedamad, kuid ka õrnemad kasutaja lolluste suhtes.
Automaatkast on mugavuse armastajale ja sellele, kes pidevalt käru veab.
Manuaalkast on sellele, kes tahab oma auto üle pidevalt ja vahetut kontrolli omada ning viimast tilka kütust kokku hoida (hee, pooleteisttonnise neli põlvkonda vana autogga iccc).
Töökindlad on mõlemad.
Mina võtaks muidugi kolmese turbomootori - hea dünaamika vastuvõetava kütusekulu juures ning üle keskmise vastupidavus.