19-10-2009, 09:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-10-2009, 09:40 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Taas aetakse sassi käigukast ja peaülekanne.
Kui keegi nüüd ei too teistsugust näidet kindlast allikast, siis levitan põtrade foorumist pärit väidet: kõik ridamootori kastid on mudeliseeria piires omavahel vahetatavad. Vahed on olemas (käikude täpsed ülekandearvud ja käikude vahetumise tingimused), kui see on peenhäälestus. Täiesti kindlasti on omavahel vahetavad 722.3xx ja 722.4xx kastid (füüsiliselt siis).
Peaülekannetest on kirjutanud põhjaliku entsoklüpeedia mitu kasutajat, otsi näiteks R129 postitusi...
Ehk teemaalgataja murele võiks vastata nii: kast ilmselt sobib. Aga suure tõenäosusega on bensuka kast 722.4xx ja diisli endine 722.3xx. Ehk vastupidavuses võib olla vahe, bensuka kasti kahjuks. Samas mõistlikul kasutamisel vahet pole - kasti tapab enamasti ikka kasutaja lollus-agarus-ihnsus.
Kui keegi nüüd ei too teistsugust näidet kindlast allikast, siis levitan põtrade foorumist pärit väidet: kõik ridamootori kastid on mudeliseeria piires omavahel vahetatavad. Vahed on olemas (käikude täpsed ülekandearvud ja käikude vahetumise tingimused), kui see on peenhäälestus. Täiesti kindlasti on omavahel vahetavad 722.3xx ja 722.4xx kastid (füüsiliselt siis).
Peaülekannetest on kirjutanud põhjaliku entsoklüpeedia mitu kasutajat, otsi näiteks R129 postitusi...
Ehk teemaalgataja murele võiks vastata nii: kast ilmselt sobib. Aga suure tõenäosusega on bensuka kast 722.4xx ja diisli endine 722.3xx. Ehk vastupidavuses võib olla vahe, bensuka kasti kahjuks. Samas mõistlikul kasutamisel vahet pole - kasti tapab enamasti ikka kasutaja lollus-agarus-ihnsus.