19-10-2009, 01:48 PM
Tuleks jälgida ega mootor üle ei kuumene, lekib midagi kuskilt? Teha pikem sõit linnas, äkki hakkab trikke tegema, sureb välja, puterdab jne. Kui Üv saab otsa siis ole valmis, et pead Üv'd mustalt tegema, sest heitgaasid on suure tõenäosusega tublisti paigast ära. Kui vähegi võimalik, mine ÜV punkti ja lase masin üle vaadata, mõõdavad kõik heitgaasid jne. Käigukasti toimetamisest saad ka sõidu ajal aru, kas teeb jõnksu käigu vahetmisel või näiteks on lapats põhjas, moootor kisab mis hirmus aga masin ei liigu nii nagu peaks...käikar libiseb. Hea oleks ka kui saaks auto külmalt käivitada, vaadata mida siis teeb. Ja muidugi nii mõndagi saab ka visulaalsel vaatamisel tuvastada.