17-10-2009, 01:10 AM
Mul on informatsiooni vastu sõltuvus, seega kõik on huvitav.
Mul B'd ei ole, aga väga huvitav on lugeda, kuidas tollal mersut tehti.
Hetkel ma piirajasse ei saanud lasta, kuna tee sai otsa..ennem läks piirajasse ja siis vahetas sellelt tõmbavalt-käigult millegi muu vastu ja enam edasi ei vedanud, ehk andsin gaasi ja tuurid läksid üles, kuid mingit tõmmet ei olnud ega midagi -- käis tühja.
Mul hakkab lootus vaikselt otsa saama, et kui nüüd õlitase on normis ja asi ei tööta, siis järgmine samm on vist kasti vahetus.. Üks lootus on, et tihend on täiesti kutu.. Nimelt ei saa ma aru, et kuhu see õli kaduda sai? Tean, et autol on olnud avariisi ja kokku umbes 40,000eek kindlustusest saadud..muidugi, kuna 4matic, siis ei imesta, et nii palju. Äkki lõi mats midagi kastil ka valesti ja tollal ei saadud sellele jälile?
Kas kusagilt reguleerida midagi ei saaks? Keegi rääkis, et kui kast ei vaheta korralikult kõike, siis on mingi tross lõdva!??
Kui kast vahetusse läheb, kas siis tavaline kast sobib minu 4maticule või peab 4maticule mingi eriline olema?
Kuna seda teemat on pärast hea kellegile näidata, kes w124 kastile infot otsib, siis võiks küll rääkida, et mis see B asend on ja veidi täpsemalt sellest E ja S lülitist. Viimane nagu tundub loogilisena, et Ökonoomne ja Sport mode, kuid kuidas see tegelikult töötab?
Mul B'd ei ole, aga väga huvitav on lugeda, kuidas tollal mersut tehti.
Hetkel ma piirajasse ei saanud lasta, kuna tee sai otsa..ennem läks piirajasse ja siis vahetas sellelt tõmbavalt-käigult millegi muu vastu ja enam edasi ei vedanud, ehk andsin gaasi ja tuurid läksid üles, kuid mingit tõmmet ei olnud ega midagi -- käis tühja.
Mul hakkab lootus vaikselt otsa saama, et kui nüüd õlitase on normis ja asi ei tööta, siis järgmine samm on vist kasti vahetus.. Üks lootus on, et tihend on täiesti kutu.. Nimelt ei saa ma aru, et kuhu see õli kaduda sai? Tean, et autol on olnud avariisi ja kokku umbes 40,000eek kindlustusest saadud..muidugi, kuna 4matic, siis ei imesta, et nii palju. Äkki lõi mats midagi kastil ka valesti ja tollal ei saadud sellele jälile?
Kas kusagilt reguleerida midagi ei saaks? Keegi rääkis, et kui kast ei vaheta korralikult kõike, siis on mingi tross lõdva!??
Kui kast vahetusse läheb, kas siis tavaline kast sobib minu 4maticule või peab 4maticule mingi eriline olema?
Kuna seda teemat on pärast hea kellegile näidata, kes w124 kastile infot otsib, siis võiks küll rääkida, et mis see B asend on ja veidi täpsemalt sellest E ja S lülitist. Viimane nagu tundub loogilisena, et Ökonoomne ja Sport mode, kuid kuidas see tegelikult töötab?